1 jaar Haaksterretje!

demacmedia.com

Vandaag word mijn blog 1 jaar! Jippie! Even een overzichtje van 1 jaar vol bloggen!

In dat jaar heb ik 194 berichten gepost, die voornamelijk gaan over beauty, haken en shoplogs. De laatste tijd blog ik wat minder over beauty, omdat er al zoveel beautyblogs zijn. Ik voel me unieker en het is ook meer mijn ding als ik blog over mijn creatieve uitspattingen!

Mijn blog werd al 2602 maal bezichtigd, wow, dat geeft echt een fantastisch gevoel!

Mijn 3 meest bekeken blogposts zijn: DIY sleutelhanger uiltje, DIY sleutelhanger lieveheersbeestje en mini-crackers van de Aldi.

Ik kan dus wel besluiten dat jullie niet zo gek zijn op mijn sport-blogs. Misschien moet ik mijn sportieve blogs dus maar wat verminderen. Maar ik vind het zo leuk om over mijn vooruitgang en vooruitzichten te bloggen. 🙂

Dus hierbij, lieve lezers, BEDANKT!

Geef een reactie

