Shoplog Januari

Examens, examens en examens. Maar af en toe ook tijd om jezelf te belonen, zeker als dat examen erg goed ging! Ik schafte me (ein-de-lijk) een nieuwe laptop aan, kreeg mijn bestelde ring binnen en ging nog eens langs bij de action. Benieuwd naar wat ik gekocht heb?

Allereerst: mijn laptop. Het is de Toshiba MD50-A-10D geworden. Omdat hij een mooie zilveren look heeft, een ingebouwd numeriek klavier, een ingebouwde webcam, een quadcore 1,5gigaHz processor en 500GB geheugen. Meer heb ik écht niet nodig. 90% van de tijd gebruik ik mijn laptop voor excel en word, taken voor school dus. De 10% die resteert zit ik op het internet en schrijf ik voor mijn blog. Spelletjes spelen doe ik amper, dus een videokaart of zware processor leek me overbodig.

Ik ben er erg blij mee! Hij typt véél vlotter dan mijn 6 jaar oude toshiba, de nieuwste Office-versie zorgt ervoor dat ik weer mee kan met de rest van school en hij is een stuk stiller. Echt sneller is ie niet, maar dat wijt ik volledig aan windows 8, waar ik overigens helemaal geen fan van ben. Af en toe blockeert alles omdat ie plots een update moet doen en daar sta je dan. Nou ja, ik kan het er nog altijd afgooien en weer met linux verdergaan, heb ik namelijk ook gedaan met die oude toshiba. Het werd een stuk sneller!

Eindelijk kwam mijn ring toe. Het heeft 3 weken geduurd in plaats van 3 dagen, zoals eerst werd gemaild. Er was namelijk een leeg pakketje opgestuurd, zonder ring. Ik heb nog een weekje gewacht, om te zien of er nou toch nog een ring in de post zou zitten, maar niet dus. Na een vriendelijk mailtje naar de Large werd er een tweede pakketje opgestuurd, ditmaal mét ring!

Ik nam de ring in de kleinste maat, maar eigenlijk is hij nog net ietsje te groot voor mijn dikste vinger (middelvinger). Hij schuift af als ik natte handen heb. Maar ik vind hem erg mooi en draag hem toch elke dag. Hij doet me denken aan de elfen van Lord of the Rings, haha! Hij is trouwens van stainless steel en niet van zilver, zoals ik eerst dacht.

Na een zwaar examen beloonde ik mezelf met een uurtje in de action. Ik had gelezen dat er sportartikelen lagen en die wilde ik toch zeker eens gaan bekijken. Jammer genoeg waren de kleine maatjes al verdwenen en moest ik het stellen met een large en een medium. Ik kocht een sportBH, die ik ga gebruiken als sporttop. Ik zocht eigenlijk al erg lang naar een goedkope, simpele sporttop! Had ik een gelukje!

De BH zit niet echt strak genoeg om te gaan rennen ermee als BH. Ik gebruik hem dan ook als topje boven een echt sport-BH. Ik vind hem ook overal strak zitten, buiten rondom mijn borsten. Of ik heb gewoon een gek figuur.

Er zit zelfs een zakje in de sportbroek!

De broek zit jammer genoeg erg los bovenaan en zakt af tijdens het lopen. Ik ga de elastiek eruit halen en inkorten denk ik. Het is écht heel erg irriterend.

Zo’n lange sportbroek voor €4,99 kon ik niet laten liggen. Met een leuk oranje randje.

Nog 2 stempels van facebook, die waren ook al te leuk om te laten liggen.

Ik zocht al langer naar een leuke horloge, maar ik wilde er niet te veel geld aan uitgeven. Mijn horloges gaan nooit lang mee, zelfs als het een dure is. Dit horloge vind ik nog wel classy en voor 6 euro nam ik hem mee. Ik deed er wel een ander bandje om, want er zat eerst een slangenleren bandje aan (gruwelijk!!).

Ook deze leuke armbandjes trokken mijn aandacht. Ik heb er namelijk echt een zwak voor.. Het geeft me (nu al) een zomers gevoel. Gek hé?

Ik nam ook nog een yogamatje mee om bij mijn moeder thuis ook sportoefeningen te kunnen doen. Heerlijk toch, van die goedkope sportspullen!

En deze leuke portemonee, die me erg hard aan Peru doet denken, moest ik ook zeker meenemen…

Zo, januari werd best een dure maand, ondanks alle examens!!

One thought on “Shoplog Januari

Geef een reactie

