Tag: 4 questions

Het is alweer even geleden dat ik nog eens een tag invulde. Dus beginnen we er maar aan! Dit is de 4 questions tag, ik zag hem bij crazyfashionflowers.wordpress.com en dacht meteen: dat is iets voor mij! Dus bij deze…

TAG: 4 THINGS.

Vandaag is het februari en ik had gezegd dat ik iedere maand een tag zou doen dus vandaag weer een. Dit is the 4 things tag. Je krijgt vragen en je moet er dan 4 verschillende antwoorden op geven. Veel plezier!

4 things in mijn tas.

  • Mijn gsm
  • Portemonnee.
  • Sleutels.
  • mijn tablet

4 things gevonden op mijn bureau.

  • schrijfgerei in een zelfgemaakt vilten potje
  • Een foto van mijn vriend
  • Magazines: Flair en Burda
  • Vaak een hoopje kleding (:

4 favoriete dingen in mijn kamer.

  • Mijn prikbord met foto’s en quotes
  • Een grote slinger met lichtjes
  • Mijn naaimachine, stofjes en doos vol wol
  • LP’s tegen de muur

4 things die ik altijd al heb willen doen.

  • Verre reizen maken
  • Een boek schrijven
  • een rockconcert bijwonen
  • goed leren naaien

4 things waar ik op ‘t moment van houd

  • Mijn vriend, haha!
  • Het boek 50 tinten grijs
  • Hardlopen
  • Mijn blog

4 things waarvan ik wed dat je ze niet van me wist.

  • Ik ben snel zenuwachtig
  • Ik naai soms schots en scheef
  • Ik heb enorm veel allergieën
  • Ik heb voor het eerst een herexamen…

4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg.

  • OneRepublic – Counting Stars
  • Lorde – Royals
  • Frozen – Let it Go
  • One Direction – Story of my Life

Altijd leuk om een question tag in te vullen. Je leert jezelf wat beter kennen en je staat stil bij het ‘nu’. Vind ik wel fijn. Het staat jullie vrij om hem te kopiëren en hem zelf eens in te vullen!

Geef een reactie

