Liebster Award!

Jippie! Ik werd namelijk genomineerd voor de Liebster Award door Lois en Maya van happyhealthyhumble! Ik voel me vereerd dat er aan mij gedacht werd! ūüôā

Ik moet zeggen dat ik me wat schaam, want dit is namelijk de eerste keer dat ik hoor van deze award! Het is blijkbaar een soort tag waarin je eerst 11 random feiten over jezelf moet vertellen en dan 11 vragen moet beantwoorden van je voorganger. Daarna nomineer jij 5 minder bekende bloggers en voeren zij opnieuw hetzelfde uit.

11 random feiten

1. Ik woon momenteel op 3 verschillende plaatsen.
2. Ik ben gek op schattige stofjes voor kinderen
3. Bij stress verander ik in een kip zonder kop
4. Ik ben een echte kattenliefhebber
5. 27 april wil ik de 10 miles lopen!
6. Later wil ik héél veel huisdieren!
7. Ik wil de 5 werelddelen bezichtigen
8. Peru bezocht ik samen met mijn moeder en mijn broer.
9. Vol-au-vent… Mmmmm!
10. Ik leer naaien bij mijn oma en haken van mijn moeder.
11. Mijn vriend en ik zijn al 3 jaar en 8 maanden samen.

De vragen aan mij gesteld:

 1. Zijn je nagels gelakt en zo ja, welke kleur?
      French manicure van Max (merk van Action), maar het beste is er al wel weer af.
2. Wat is je favoriete seizoen?
      Lente! Maar ik ben aan boompollen allergisch, dus dan nies ik mezelf kapot. Misschien dan toch maar de zomer.
3. Heb je een huisdier? (zo ja, vertel er wat over, zo nee, zou je er één willen?)
     Jep, 4 katten: Mickey, Garfield, Flodder en Lientje. En elk beestje heeft echt een eigen karakter , zo grappig! Oh ja, Garfield is            een echte Garfiel!
4. Heb je een geluksgetal en ben je bijgelovig?
¬† ¬† ¬†Het nummer 3. Maar vraag me niet waarom! Verder gebruik ik wel mijn ‘gelukspen’ bij examens, maar daar houdt mijn ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬†bijgelovigheid wel mee op.
5. Hoeveel uur slaap je gemiddeld per nacht en is dat genoeg/ben je daar tevreden mee?
     Jaren geleden had ik echt slaapproblemen, maar nu val ik bijna op commando in slaap. Dat is écht heerlijk, dat zou ik voor geen        geld ter wereld nog afgeven. Met de drukte op school slaap ik soms 8uur en jammer genoeg vaak een stuk minder. Ik moet                    namelijk al om 6uur uit mijn bedje.
6. Als je iets aan je verleden zou kunnen veranderen, zou je dat dan doen?
¬† ¬† ¬†Dan zou ik wel opnieuw aan mijn universitaire studie beginnen, 4 jaar geleden en ik zou er meer van genieten. Minder stressen…
7. Als je een blik in de toekomst mocht werpen, zou je dat dan doen?
     Natuurlijk ben ik benieuwd! Maar als ik weet waar ik ga eindigen, is de reis dan nog wel de moeite waard?
8. Wil je ooit trouwen?
     Ja. Ik ben er vrij zeker van dat mijn vriend de ware is voor mij. En ik wil onze relatie meenemen naar het volgende niveau en ik          denk dat de stap tot scheiden dan kleiner is.
9. Bestaan er aliens?
¬† ¬† ¬†De kans dat wij de enige levende wezens zijn die er bestaan is eigenlijk niet zo groot. Het is altijd mogelijk dat er ergens buiten dit ¬† ¬† ¬† ¬†melkwegstelsel een planeet is met net zo’n goede omstandigheden als de aarde en er dus leven kan ontstaan. Dus ja, ik geloof dat ¬† ¬† ¬† ¬†er iets van andere wezens moet bestaan.
10. Waar heb je het meeste spijt van?
¬† ¬† ¬†Dat ik niet meer geniet van mijn leven/studie/hobby’s. Ik wil altijd zoveel doen en het zo goed doen dat ik het mezelf nogal ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬† ¬†moeilijk maak.
11. Welke 5 dingen vind je het mooist/leukst aan jezelf?
     Mijn creativiteit, mijn doorzettingsvermogen, mijn nu-bijna-platte buik, mijn praktisch denken en mijn ogen.
Zo, dit waren mijn antwoorden en dan volgen nu de vragen!
Vragen aan de bloggers:
1. Hou je van bloemen? Wat is je favoriete bloem dan?
2. Wat doe jij op een normale zondag om 20u00?
3. Wat is je grootste prestatie en waarom ben je er trots op?
4. Een douche of bad? En waarom?
5. Je favoriete zanger/band/DJ?
6. Wat is/was je favoriete vak tijdens je studententijd?
7. Je favoriete drankje?
8. Ben je een goede spaarder? Spaar je momenteel voor iets?
9. Wat zou je wensen als je 1 wens mocht doen?
10. Welke vriend/vriendin uit je leven ken je het langst? Waar hebben jullie elkaar ontmoet?
11. Welk cadeau maakt jou altijd blij?
Blogs die ik nomineer:
Judith van Teaoholic
Léonie van Léonie Anouk
Anja van frutselke
Sandra van craftfulness
Zo, ik vond het heel leuk om te doen, hopelijk vinden jullie het ook om te lezen!
2 thoughts on “Liebster Award!

  1. Wat leuk! Dankjewel voor je nominatie. Ik ben al eens genomineerd en heb destijds de Liebster Award aan anderen doorgegeven, maar ik wil heel graag je vragen beantwoorden.. Dus ik dacht, dat doe ik hier ūüôā

    1. Hou je van bloemen? Wat is je favoriete bloem dan?
    Ik hou van bloemen en eigenlijk niet van √©√©n bepaald soort.. Ik hou het meest van bloemen die de grond uitkomen wanneer de lente in aantocht is, omdat de lente dan in aantocht is ūüôā
    2. Wat doe jij op een normale zondag om 20u00?
    Ehm.. Meestal kijk ik dan iets op tv wat me op dat moment leuk lijkt, een film of tv programma
    3. Wat is je grootste prestatie en waarom ben je er trots op?
    Het behalen van mijn Pabo-diploma. Toen ik begon met de opleiding overleed mijn moeder, mijn hele leven veranderde en ik had heeel veel verdriet. Toch is het me gelukt om de opleiding in 4 jaar af te ronden.
    4. Een douche of bad? En waarom?
    Douche, ik bad verveel ik me. Ik kan niet
    zolang stilzitten
    5. Je favoriete zanger/band/DJ?
    Ehm.. Ik heb niet één favoriet, ik luister veel muziek uit de top 40.
    6. Wat is/was je favoriete vak tijdens je studententijd?
    De creatieve vakken
    7. Je favoriete drankje?
    Ik drink geen alcohol. Af en toe vind ik (warme) chocolademelk wel heel lekker :p
    8. Ben je een goede spaarder? Spaar je momenteel voor iets?
    Neeee! Ik zou willen dat ik kon sparen. Als ik geld heb wil ik het ook gelijk uitgeven.
    9. Wat zou je wensen als je 1 wens mocht doen?
    Een droomvakantie!
    10. Welke vriend/vriendin uit je leven ken je het langst? Waar hebben jullie elkaar ontmoet?
    Mijn vriend! We kennen elkaar nu ruim 10 jaar en waren altijd vrienden voordat we vriend&vriendin werden. We kennen elkaar van de middelbare school.
    11. Welk cadeau maakt jou altijd blij?
    Ik hou van hebbedingetjes. Gewoon kleine pularia waar je eigenlijk niks aan hebt, maar gewoon wilt hebben!

Geef een reactie

