Wishlist Beauty

Bij Vera Camilla kwam ik deze leuke swatches van OPI tegen en bij deze 2 was ik meteen verkocht!

Aangezien ik niet van plan ben om 15 euro neer te tellen voor een potje nagellak (zo vaak draag ik het nou ook weer niet), ga ik op zoek naar een goedkopere dupe! Tips zijn altijd welkom! Ik ga zeker eens langs bij Hema en kruidvat. 🙂

femmagazine.nl

Verder zoek ik nog naar een mooi, wit, dekkend lakje. Deze Snow Motion van Catrice krijgt goede commentaar online en is lekker budget. Zo’n witte nagels vind ik mooi strak en toch simpel. Ik ben fan!

fablouise

De rechtse smokey eyes set van de nieuwe essence collectie kan me zeker bekoren! Die kleurtjes spreken me erg aan!

girlscene.nl

Ik heb absoluut geen zwak voor lipsticks, beter nog: ik heb er helemaal géén. Maar daar moet ik misschien eens verandering in brengen. Hoewel niemand van mijn vriendinnen het draagt, wil ik het wel graag proberen. Of het bij me past? Geen idee. Of mijn vriend me dan nog wel gaat kussen? Ik vrees van niet. Maar hé, niet geschoten is altijd mis!

Een crèmige lipstick slijt natuurlijk wel sneller van de lippen, maar het droogt je lippen ook minder uit. Ik zal maar eerst rustig beginnen door een budget lipstick te nemen. Wie weet gebruik ik hem maar 1 keer?

Zo, weer een aanslag op mijn rekening. Tijd voor een maand no-buy-challenge misschien?

Geef een reactie

