Wat als ik voor 1 dag een man was?

wikipaintings.org

Wat zou jij doen als je een heks tegen kwam en die je voor 1 dagje in een jongen zou veranderen? Ik zou het wel weten! Ik ben wel benieuwd naar bepaalde dingen uit het (dagelijkse) leven van een jongen!

Ik zou de ochtend beginnen met uit te slapen en een grote kom cornflakes te nemen. Jongens kunnen vaak een pak meer eten dan meisjes en toch niet dikker worden.

Daarna zou ik een playstation boven halen en er spelletjes op spelen. Ik wil wel eens weten of de mannelijke hormonen ervoor zorgen dat mannen dat zo leuk vinden. Ik vind er namelijk als meisje maar niets aan. Ik vind het zelfs tijdsverspilling.

’s Middags wil ik lekker lui zijn en niets koken. Gewoon ‘iets eetbaars’ in de keuken zoeken en dat binnen schrokken. Na de middag wil ik met wat maten wel eens gaan skaten. Lekker hangen en praten zoals jongens dat doen.

Daarna nog een vettige kebab binnen werken en gaan feesten! Ik wil wel eens weten wat een man ziet als hij naar een vrouw kijkt. Kijkt hij naar haar benen? Naar haar ogen?

Ik zou mijn flirttechnieken wel eens willen uitproberen en zien of ik een originele zin heb om een gesprek aan te knopen. Als ik daar de moed al voor bijeen kan schrapen! Proberen haar in mijn bed te krijgen en ik ben eigenlijk nog het meest benieuwd naar hoe seks voelt voor een man. Heel gek!

De dag sluit ik af door eens goed te snurken en half uit bed te liggen zoals alleen een man dat kan!

One thought on “Wat als ik voor 1 dag een man was?

Geef een reactie

