Een bolletje wol?

Het kriebelde al een hele tijd om nog eens een sjaal te breien. Mijn laatste sjaal was namelijk al een jaar geleden! Er had zich al wel een idee gevormd in mijn hoofd van een mooie legergroene sjaal. Dus toen ik deze mooie wolletjes zag liggen in de Zeeman, moest ik ze gewoon meenemen.

Een patroon? Heb ik niet. Een concreet idee? Nope. Enthousiast? Momenteel wel!

Waarschijnlijk is de sjaal pas af tegen de zomer, want ik heb nog niet beslist welke steek ik nou wil gebruiken en hoe lang en breed ie eigenlijk moet worden. Daarnaast heb ik het heel druk met schoolwerk en sporten…

Ik weet wél al dat het geen cirkelsjaal zal worden. Het is zó hip momenteel dat ik het niet meer wil. Gek hé?

Oh ja, de wolletjes kostten €0,99/stuk. 🙂

Ik hou jullie op de hoogte!

Geef een reactie

