Shoplog: Zeeman

Af en toe kan ik het toch echt niet laten: eens lekker gaan snuizen in de Zeeman. Ze hebben daar altijd wel iets leuk. Ik kom dan ook zelden thuis met lege handen. Een lege portefeuille daarentegen komt een stuk vaker voor! En ik had geluk, er hingen toevallig nog wat koopjes!

Laat ik beginnen met dit galaxy-jurkje. Het is eigenlijk een lang T-shirt dat ruim over mijn dijen valt. Niet te kort, maar de juiste lengte voor zo’n speels jurkje. Je had dit ook als een korter T-shirtje. Ik had nog niets van de galaxy-trend en eigenlijk ben ik niet zo’n trendbeest. Maar voor deze leuke jurk – ook nog eens budget- wilde ik graag een uitzondering maken. Ze kostte me maar 3 euro!

Verderop in de winkel vond ik dit leuke doosje. Absoluut zo schattig… Daarom nam ik het mee en bewaar ik er nu mijn ritsen, elastiek en andere naaibenodigdheden in.

Daarna kwam ik in een piepklein winkeltje nog een doos met oude patronen tegen en ze waren allemaal te koop aan 2€/stuk! De patronen met kleinere maten waren al bijna allemaal verdwenen, maar dit schatje kon ik toch nog verzilveren! Jep, van mij! Ik weet alleen nog niet goed wat voor soort stofje en welke print mooi zou staan met dit model.. Ik zou overigens de rechtse, kortere jurk maken dan. Wat zeggen jullie?

Zo, dat was het voor vandaag!

Geef een reactie

