Personal Update

Ik ben nu officieel jaarverantwoordelijke! Er zijn serieus wat problemen met de roostering van de lessen en ook met de examenrooster van juni. Niemand wilde die problemen oplossen en niemand heeft een grote mond. Dus schoof iedereen mij maar naar voren. En eigenlijk regel ik wel graag dingen, want dan weet ik dat het in orde komt. Ik vind het moeilijk om zoiets belangrijks te laten regelen door een ander.

Momenteel zijn er grote problemen met de roostering van de examens. Heel moeilijk ook want met die keuzevakken is het soms erg chaotisch. Ik probeer die problemen op te lossen samen met de rooster-man, maar dit is echt heel erg ingewikkeld. Ik heb al heel wat tijd in plannen en verschuiven van de examens gestoken en ik hoop dat er binnenkort een positief antwoord uit de bus komt!

Een nadeel is wel dat ik dan ook voor vergaderingen moet komen opdraven. En ik moet 1,5u fietsen om op school aan te komen en dan nog eens 1,5u naar huis fietsen. Dus ‘eventjes een vergadering meedoen,’ zo zit dat dus niet voor mij. Wel heel jammer, want ik heb graag de touwtjes in handen!

Natuurlijk is het ook een werkje dat je niet altijd in dank wordt afgenomen. Je kan niet altijd goed doen voor iedereen, je zal altijd wel iemand benadelen. En dat werken die mensen soms wel uit op mij. Maar langs de andere kant zijn er ook heel wat mensen die weten hoeveel tijd en moeite ik er in moet steken en die bedanken mij achteraf ook, heel fijn!

Naast dat alles, staat het ook nog een mooi op mijn CV. Het is tenslotte toch een teken van iniatief en organisatie!

 

Geef een reactie

