Shoplog Kruidvat, zeeman en Hema

Mijn moeder was jarig afgelopen vrijdag en ik wilde haar verrassen met een klein pakketje vol liefs. Daarnaast kocht ik nog enkele leuke dingetjes voor mezelf!

Voor de verjaardag van mijn moeder kocht ik een flair, een bruisbal voor in bad, wierrookstokjes, lekkere koekjes en een bloemetje. Iets vinden wat ze leuk vind, is nogal moeilijk. Ze koop vaak zelf spulletjes die ze leuk vind en ze geeft amper hints. Dus hield ik het simpel en gaf haar zo een ontspannen badmomentje cadeau.

Dit setje met letterstempels wilde ik eigenlijk al heel lang. Ik ga veel briefjes personaliseren op deze manier! Ook leuk voor in mijn agenda of om een voorblad van een schoolvak te maken! Jep, ik ben enorm fan! Voor €2,95 vind je ze bij Hema. En ze worden mét stempelkussen samen verkocht, lekker handig.

Verder kocht ik nog een standaard zwart bloesje bij Zeeman, een grote deo en een mini deo (handig voor in de handtas!) bij kruidvat. Een beetje alledaags, maar hé ik had het gewoon nodig.

Deze beker van Ikea kon je eerder al zien op mijn birthday wishlist, maar stiekem kon ik niet wachten en sloeg ik hem nu al in. Meteen maakte ik ook leuk bijpassend printje met mijn nieuwe stemepls! Deze leuke quote vond ik op het internet. “You can’t buy happiness, but you can buy tea and that’s kind of the same”. Wat een leuk zinnetje om ’s morgens goed geluimd wakker mee te worden! Deze was €4,99 geloof ik.

Ennnnnn.. ik heb nog spannend nieuws! Ik vertelde enkele dagen geleden al dat ik heel graag een tweede oorbel en een helix wilde laten zetten. Ik kan met vreugde zeggen dat die tweede oorbel er al in zit! Lekker snel, even langsgaan bij de juwelier en deze prikte een steriele oorbel erin. Wel nogal een grote bling-bling oorbel, maar na 6 weken mag er al een andere in! Pijn deed het eigenlijk niet, voor ik het wist zat hij al door mijn oor en deed hij het slotje er al op. De nacht erna was het een beetje gevoelig als ik erop ging liggen met mijn hoofd en het klopte een heel klein beetje, maar eigenlijk is dat verwaarloosbaar. Ik ben er zo blij mee! Elke keer als ik voorbij een spiegel loop, kijk ik ernaar en moet ik wel glimlachen! Het kostte me ook maar 15 euro, mét zilveren oorbel erbij!

Zo, heb ik weer lekker veel geld uitgegeven aan materialistische zaken. Maar hé, ik help de economie toch een handje!

One thought on “Shoplog Kruidvat, zeeman en Hema

Geef een reactie

