Post!

Zoals jullie hier en hier al konden lezen had ik enkele bestellingen geplaatst, onder andere bij Large en mijn gewonnen credits bij printic. Deze twee kwamen enkele dagen tesamen aan via de post! Ik was zo nieuwsschierig naar de resultaten, kijken jullie even mee?

Allereerst, ik begin met de foto’s van printic. Wauw, wat waren die snel aangekomen! Donderdagavond besteld en woensdag al in de bus. Had ik niet echt verwacht bij een Engels bedrijf. Ik won bij Miss Sentinelli 5 foto’s en koos deze 5 leuke herinneringen uit. 4 van een eerdere photoshoot die ik en mijn vriend samen hebben laten doen bij een semi- professionele fotograaf uit onze vriendenkring en dan nog 1tje van de reis naar Peru met mijn moeder en broer.

Het formaat is leuk, niet te groot en niet te klein. Wat leuk dat je onderschriften kan plaatsen! Ik dacht alleen wel bij elke foto een bijschrift bij te besteld hebben, maar blijkbaar is er daar iets misgelopen.

De kwaliteit is goed, de foto’s zijn mooi scherp en de kleuren zijn in orde. Ze zaten in een gewone envelop en daarrond nog eens een enveloppe. Als je er meer besteld zitten ze wel in een mooi doosje.

Miss Sentinelli maakte me heel blij met de uitslag van haar wedstrijd! De foto’s gaan een mooi plekje krijgen!

 

Daarnaast kreeg ik nog een ander pakje aan. Ik had namelijk een ear cuff besteld bij Large. Om mijn oor te sieren naast de tweede oorbel die ik ook enkele dagen geleden liet zetten. Samen staan ze heel mooi en ik ben erg tevreden! Het is alternatief en toch nog chique. Later als apothekeres heb ik een voorbeeldfunctie, maar dit soort ‘piercing’ en juwelen vind ik toch nog kunnen. Ik vind het alleszins heel leuk! Hij kostte me €11,94 met verzendkosten inclusief.

Ik ben erg tevreden met mijn post. 🙂

Geef een reactie

