Turkije!

turkije.blog.nl

Over enkele uurtjes lig ik hopelijk te genieten van het Turkse zonnetje aan het zwembad met een all-in vakantie. Wat heerlijk dat deze vakantie eindelijk aangebroken is! Eventjes wegvluchten van alle schoolchaos en gewoon eventjes tot mezelf komen met een cocktail in de hand.

Deze 10 dagen ga ik gebruiken om mijn innerlijke rust een beetje terug te vinden en op adem te komen. Eigenlijk moet ik leren om het elke dag wat rustiger aan te doen, maar dat is zo moeilijk.. Misschien is dit een goed begin en kunnen we dit wel verder zetten na het terugkeren?

jetair.be

Ik heb een hele reeks goede boeken bij, er is een uitgebreide fitness, natuurlijk ga ik ook zwemmen in dat mooie zwembad en mijn vriendlief en zijn familie zijn er ook bij. Het ideale recept dus voor 10 dagen heerlijk te ontspannen! Niets beters om school even te vergeten!

Nadat we terug in België zijn heb ik nog welgeteld één week voor de 10 miles aanbreken. Ik mag mezelf dus niet te hard laten gaan in Turkije. Lekker veel gaan sporten in die fitness daar, niet te vaak alcohol drinken en mijn buikje niet al te bol eten…

Maarrrrr… Ik heb dus besloten om NIET te bloggen tijdens mijn vakantie. Om helemaal te ontspannen, mezelf even los te maken uit het aardse en ook omdat ik gewoon niets te melden ga hebben. Ik heb misschien zelfs geen laptop/computer ter beschikking, dus dan zal het zoizo wel lastig zijn. Dus, 10 dagen stilte op haaksterretje.wordpress.com! Mijn excuses…

Weet je wat ik wel enorm ga missen? Mijn naaimachine…

2 thoughts on “Turkije!

Geef een reactie

