Music of the moment

De zomer is in aantocht en dat is ook te voelen aan mijn muziek op mijn ipod! Plots wordt alles meer swingend en vrolijk! Welke nummers zijn momenteel mijn toppers?

American Authors – The best day of my life

Instant happy! Wel iets minder dan het nummer happy van Pharell, maar toch nog ga ik hier nog altijd van huppelen! Zeker dat refrein is een geweldige melodie! Die blijft altijd een tijdje plakken in mijn hoofd!

 

Robin – Wave

Ideaal om te gaan rennen, maar ik kan er ook net zo goed naar luisteren als ik op strand lig. Ik moet wel zeggen dat mijn kont wel een beetje gaat swingen op mijn handdoek.. Ideaal!

 

Bastille – Of the night

Dit is wel zowat mijn favoriete artiest van de laatste tijd. Naast Ed Sheeran dan! Eigenlijk had ik het eerst niet voor dit soort muziek, ik ben nogal een rock-en metalchick, maar er is niets beters om op te hardlopen dan dit nummer!

 

Ed Sheeran – I see Fire

De soundtrack voor de tweede film van The Hobbit. En wat een prachtige stem heeft die jongen! Bijna A capella zingen en zo pakkend.. Mijn ideale nummer om rustig te worden! Wat ben ik blij dat ik naar zijn concert ga in de herfst!

 

Jason Derulo – Trompets

Happiness in een blikje! Nog zo’n liedje waar ik van ga swingen, spontaan, zonder aanmoediging! Die trompetten maken het echt af.

 

De nummers zijn een beetje een mengelmoes van allerlei stijlen, maar ik heb dan ook wel best uiteenlopende smaken. Af en toe kan ik ook wel eens een R&B nummer opzetten, jazzy muziek luisteren of net harde techno appreciëren. Vind ik eigenlijk wel goed van mezelf, haha.

3 thoughts on “Music of the moment

      • Haha ons bandje is nog niet zo bekend 🙂 maar als we nog eens een optreden spelen zal ik het zeker via de blog laten weten! Misschien gaan we als straatmuzikanten tijdens de Gentse Feesten te horen zijn, maar nog niets is zeker. Toch bedankt voor de interesse!

Geef een reactie

