Rugtas Aldi

Het is ondertussen al enkele weken geleden, maar ik kocht zo’n leuke rugtas (voor kinderen) die in promotie was bij Aldi. En wat ben ik er blij mee! Vanaf nu is het mijn handtas én boekentas. Ik word er helemaal vrolijk van! Kijken jullie even mee naar mijn aankoop?

Ik zag hem eerder al in de folder staan en besloot toch een kijkje te gaan nemen. Eenmaal in mijn handen, smolt ik gewoon. Kijk nou hoe lief! Dat bloemetjesmotief en die ‘leren’ details.. Dit is echt helemaal mijn ding. Voor slechts €12,99 was mijn hele week meteen goed.

Het is zo’n rugtas die je altijd voorbij ziet komen op leuke plaatjes, maar die je maar nergens kan vinden naar je smaak. Die op de plaatjes lijken altijd veel mooier dan de misbaksels die je in de winkel vindt. Er staat je altijd wel iets niet aan: de kleur, de grootte van de bloemen of de grootte van de rugtas. Maar nu dus niet! En ook nog eens een lekkere budgettopper! Het spijt me dan ook dat ik nu pas de tijd kreeg om erover te bloggen en jullie dus niet verwittigen van dit leuke koopje..

Weet je dat ik zelfs nog getwijfeld heb om een tweede te gaan halen? Zodat ik deze kan vervangen als deze ooit verslijt… Maar dan bedacht ik me ook dat ik deze gewoon uit elkaar kan halen en met een nieuw stofje naar eigen keuze zoiets opnieuw kan naaien. Alleen maar duimen dat ik hem dus niet kwijt geraak…

Wat een lieve bloemenprint hé? Hij is wel iets feller dan de foto doet uitschijnen…

Binnenin waren er 2 vakjes: 1 voor een gsm en eentje dat een beetje groter is dan een gsm-vakje. Om mijn boeken wat recht te kunnen houden nam ik een stevige kartonnen doos waar mijn boeken in passen en  naaide ik daar een zakje voor met daarop nog zakjes. A bag in a bag, maar dan DIY. Ik ben er eigenlijk wel trots op! En het is ook gewoon superhandig!

En dan is er nog een ritsje recht op de foto, goed voor je sleutels in te steken! Een portemonnee past er jammer genoeg niet in…

Ook vooraan is er nog 1 zakje. Deze zit vast met 2 clipjes die magnetisch in elkaar klikken. Handig! Het zakje is niet zo groot, maar er past een klein doosje met wat druifjes of ander kleiner fruit in.

 

Jaja, ik ben er enorm blij mee! Ik heb hem ook meegenomen naar Turkije als handbagage en gebruik hem elke dag om naar school te gaan. Ik ben er stiekem zelfs een beetje verliefd op denk ik…

2 thoughts on “Rugtas Aldi

Geef een reactie

