Ticket voor Ed Sheeran!

Het was al lange tijd geleden dat ik nog een concert heb meegemaakt! Gewoonweg omdat er geen enkele interessante groep speelde in Antwerpen/Brussel of Gent. Totdat een vriendin vroeg of ik meewilde naar Ed Sheeran, natuurlijk wil ik dat!

Een prachtige stem, wat een timbre en pakkende teksten. Ja, deze Ierse jongen wist me wel te raken. Zijn liedjes luister ik als ik rustig wil worden of eventjes een emotionele bui heb. Ik kan ook vrolijk worden van bepaalde nummers.

Wat ben ik blij dat ik nog eens een leuk concert in mijn agenda heb staan! Ik ga ook nog eens met goed gezelschap; namelijk 2 vriendinnen van op school. Ik ga me dus lekker amuseren!

Wel erg vreemd dat alle tickets 35 euro kosten en je niet eens weet of het een staan- of zitticket is. Je krijgt je plaatsnummer later. Tjah, dan horen we het later wel.

Het is wel nog eventjes wachten, het concert is namelijk pas op 4 november.. Nog even geduld hebben dus!

Geef een reactie

