Action Shoplog

Het was alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens kon langsgaan bij action! En ik had ondertussen al een hele verlanglijst opgesteld. Kijk je even mee naar mijn aankopen?

Deze glazen kon ik niet laten liggen. Het opschrift heeft iets chemisch en is helemaal gepast voor een student farmacie zoals ik! Daarnaast is water gewoon lekker en gezond! Maar de glazen ga ik nog niet meteen gebruiken, aangezien ik nog niet alleen woon. De glazen staan nu opgestapeld bij de rest van mijn spullen voor ‘later’ als ik uit huis ga wonen.

Ze zijn zo leuk!

Dit was eigenlijk de reden waarom ik nog eens naar de action moest: de superfoods! Ik kocht 2 potjes lijnzaad en 1 potje chiazaad. Het lijnzaad is al geplet en dat is heel goed! Want de buitenkant is zo hard dat je ze niet kan verteren, dus als je de zaadjes niet plet, dan komen de zaadjes er gewoon langs achter weer uit zoals ze erin zijn gegaan! Lijnzaad bevat veel omega 3 en ik vind het nog lekker ook. Ik ga het ’s morgens door mijn muesli met yoghurt mengen. Eén potje lijnzaad kostte €0,69 en een potje lijnzaad kostte wel wat meer…

Naar de chiazaadjes ben ik heel benieuwd, want dit heb ik nog nooit geprobeerd!

Dit armloos blousje in turquoise was niet mijn eerste keuze, maar is desondanks wel mooi. Ik wilde er eigenlijk een wit, maar dat was er niet meer. Jammer, maar dit is ook wel mooi. Hier betaalde ik €3,99 voor.

Bij de action moet ik steeds kijken bij de sieraden! Ik heb hopen kettingen, armbandjes en oorbellen van de action omdat ze zo mooi zijn. Deze is geen toppertje, maar voor €0,79 kon ik ze toch echt niet laten liggen hé…

Ik wilde al langer eens proberen om kruiden te zaaien, gewoon om een beetje groene vingers te hebben en omdat kruiden zo lekker zijn in een salade! Maar jammer genoeg verhuis ik de hele tijd en ben ik nooit langer dan 3 dagen op één plek. Dus wilde ik niet te veel geld uitgeven aan dit projectje. Voor 0,79 euro wil ik me er wel eens aan wagen!

Zo ziet de kweekset er binnenin uit!

Ik kocht een pak plastic muffin vormpjes in hartvorm. Ik ga ze niet gebruiken om te bakken, maar ik wil er iets kleins in kunnen meenemen in mijn brooddoos naar school. Een paar druiven, wat noten of een klein beetje snoepgoed.

Ik vond deze leuke oranje-roze sporttop nog ergens onderaan een rayon. Net de kleur die ik nodig had! De maat past erg goed en ik vind het een aangenaam stofje om te sporten. €4,99.

Als laatste kocht ik nog een hoofdtelefoon. Tijdens mijn reis naar Turkije ging mijn goede hoofdtelefoon namelijk stuk. Dat was een duurder geval van JVC en die had ik al lange tijd. Jammer maar helaas, moest ik dus op zoek naar een vervanger, en liefst snel want de 10 miles staan voor de deur! Ik kan namelijk niet lopen met oortjes en ook niet zonder muziek! Dus hop bij action en dit goedkope geval maar gekocht. De kwaliteit van de muziek is echt ondermaats, maar ja, wat kan je nou verwachten voor 2,12 euro?

 

Zo, ik kan besluiten dat ik eigenlijk lekker gezond geshopt heb! Superfoods, een sporttop, vormpjes om gezond eten mee te nemen en een hoofdtelefoon om mee te gaan rennen!

In totaal was ik €20,08 kwijt! Niet zo veel dus, voor zo’n hoop spullen!

5 thoughts on “Action Shoplog

Geef een reactie

