Antwerp 10 miles

Vandaag is het zo ver! Straks loop ik (hopelijk) de 10 miles volledig uit! Kijk je even mee naar mijn laatste voorbereidingen?

Ik kan starten in wave 3, omdat ik als tijd 1u40 opgaf. Maar eigenlijk denk ik nu wel dat ik sneller ga lopen. De site Running.be hebben ook lopers met een ballon die vaste tijden gaan lopen, dus als je hen volgt dan kom je aan op de tijd die op de ballon staat. En ik denk dat ik de loper met de ballon van 1u30 ga proberen te volgen. Nu hopen dat het lukt!

Mijn startnummer? 21298! Vanaf nu mijn geluksnummer dus šŸ˜‰

antwerp10miles.fitgids.gva.be

Ik kreeg enkele dagen geleden een mail van mijn universiteit (Universiteit van Antwerpen) dat ze lopers van de 10 miles willen steunen en ze vroegen ook om reclame te maken voor een lopend wetenschappelijk onderzoek rondom Alzheimer. Je kon gratis een shortje bestellen met daarop reclame, dus deed ik dat maar! Ik kan het straks nog gaan ophalen in de buurt van de start.

Bij studio Brussel liep er ook een actie, ik schreef me in, maar ik was jammer genoeg niet bij de winnaars.

Verder maakte ik een lijstje van een aantal dingen die ik niet mocht vergeten:
– loopkleding: legging, sportbeha, loopshirtje en een trui.
– hardloopschoenen
– hartslagmeter en sporthorloge
– muziek: ipod en hoofdtelefoon
– rugzakje met een handdoek, water en een snack voor na het lopen

En nu: een heleboel zenuwen kriebelen door mijn buik en ik ga blij zijn als ik eraan kan beginnen!

Geef een reactie

