Wishlist Decathlon

Met de 10 miles net achter de rug en enkele nieuwe loopevenementen in het verschiet, kan ik wel wat nieuwe spullen gebruiken. En nieuwe spullen inslaan is gewoon altijd leuk! Tijd voor een rondje decathlon dus!

3,95 euro anti-blarentape.

Dit kan ik goed gebruiken! Na de 10 miles heb ik een blaar opgelopen die steeds terug open gaat als ik ga joggen. Ik kan echt niet 3 weken op mijn kont gaan zitten wachten tot die blaar eindelijk genezen is!

Hardloopsokken. 2,95 euro.

Ik heb heus wel ergens een paar hardloopsokken liggen, maar ik vind ze gewoon niet terug.  Ze dragen zou ook helpen om de blaren tegen te gaan!

6,95euro

Shirtjes zijn altijd welkom! En deze heeft wel leuke, vrolijke kleuren!

9,95 euro

Een iets warmere trui om te gaan hardlopen in de lente en de herfst.

Misschien zelfs in de winter met er een thermisch shirtje onder.

3,95 euro

14,95 euro

Eigenlijk heb ik enkel zwarte en grijze leggings, niets met een printje of tekening. Tijd om er eentje in te slaan!

Geef een reactie

