Examens

xxarmani.blogspot.com

Beste lezers,

De examens staan voor de deur. Jep, ook voor mij. Gelukkig is het de laatste keer voor mij. De laatste keer theorie in ieder geval. Over een half jaartje volgt er nog wel een stage-examen en een thesisverdediging, maar dat is toch wat anders.

Wat ik eigenlijk wil zeggen, is dat het komende 3 weken waarschijnlijk wel wat stiller zal zijn op haaksterretje. Ik probeer zoveel mogelijk artikels op voorhand te schrijven als ik eens een vrij momentje heb, maar ik heb wel heel wat minder te vertellen. Ik naai, haak of brei amper nog als ik moet studeren. Maar ik ga mijn best doen om jullie af en toe nog wat interessants te bloggen!

Niet dat ik maar 3 weken moet studeren, maar mijn zwaarste examen valt op 27 mei. Tot dan moet ik mijn leven tijdelijk op ‘hold’ zetten. Daarna heb ik nog wel enkele examens af te leggen, maar die zijn een stuk minder zwaar en belangrijk.
Voor dat eerste examen moet ik namelijk nog geslaagd zijn of ik mag over 2 maanden niet aan mijn stage beginnen. Heel rot, want het legt zoveel druk op je schouders. Daarnaast is het ook nog eens een vak van 2300 pagina’s pure theorie, dus er kruipt gewoon ongelooflijk veel tijd in. Maar hé, daarna ga ik dan ook apotheker zijn en gaan er patiënten hun levens in mijn handen leggen.

Dus, ik wens alle medestudenten die dit lezen alle succes voor de komende examen/tentamen-periode!

2 thoughts on “Examens

Geef een reactie

