Shoplog: Hema, Veritas en Stoffenpaleis

Als pauze tussen het studeren door, beloonde ik mezelf al voor het harde werk. Ik kon namelijk nog wel wat naaispulletjes gebruiken zodat ik na deze studie-periode vollenbak kan gaan naaien! Benieuwd naar wat ik gekocht heb?

Bij het stoffenpaleis ging ik eventjes snollen in de patronen die in afslag stonden. En wat had ik geluk! Deze 2 pareltjes lagen er nog in mijn maat! Nu alleen nog een stofje vinden die deze patronen mooi doen uitkomen! Oh, wat kijk ik ernaar uit om ein-de-lijk terug te kunnen naaien! Mijn vingers beginnen al te jeuken.. nog 2 weken wachten!

Hierboven zie je de 2 patronen die in één zakje zitten. Ze hebben een verschillende afwerking op de rug. Wat is dit toch een chique jurkje! Misschien wel wat kort, dus ga ik het toch een beetje verlengen denk ik.

Beide patronen kostten me nog maar €2 per stuk! En voorheen kostten ze 24 pond en 32 pond! Wat een koopje!

En hierboven zie je dan het model in detail van het strapless rood/witte jurkje. Mijn favoriet! Dit model heeft zo’n leuke wijde rok. Veel handiger dan een strakke bijna-kokerrok.

Dan ging ik nog even langs bij Veritas. Ik had nog een rits nodig voor een rood jurkje, waarvoor al lang stof in de kast ligt. Dan had ik nog een rits nodig voor een peplumtop. Ik had namelijk nog een overschotje van die roze jurk van laatst! Dan kocht ik nog een lichtroze biais om een topje af te werken en een ketting om een oude klok om mijn hals te kunnen dragen!

En meteen heb ik weer wat punten erbij op mijn Veritas ID-kaart! Jaja, ik ga nog aan 200euro aan creatieve spullen op een jaar komen hoor, en dan krijg je 10% korting! Wohoo!

Die ketting is wel gek als je ze dichterbij bekijkt! 1 lange ring en dan telkens 2 kleine ringetjes. Voor €1,95 per meter.

 

En dan nog een zwart basic truitje van de Hema, dat had ik nog nodig!  Daar sla je nooit de bal mee mis en mooi/chique op een jurkje! Ondertussen heb ik dit truitje al in het donkerblauw en bordeaux, en ze zitten zo fijn! Ook de prijs is fijn: €12.

 

Zo, dat was even een korte pauze, nu weer terug naar de studieboeken!

Geef een reactie

