Music of the moment

waslala.net

Tijdens de examens is muziek dé manier om me snel te ontspannen of voor een korte periode. En momenteel ben ik weer gek van een aantal nummers! Kijk je even mee?

Ik moet gewoon meejammeren met dit nummer! De pijn van die man klinkt zo hard door in dit nummer.. Het blijft enorm hangen in mijn hoofd!

 

Dit nummer werd ook meteen aan mijn running playlist toegevoegd! Ik ga er wel een beetje gek van rennen omdat ik op het ritme wil lopen, haha!

 

In het najaar ga ik naar een concert van Ed Sheeran, woohoo! En wat is dit een mooi nummer..

 

Ik kan dit nummer niet klasseren, rustig is het niet, maar natuurlijk ook geen rock nummer. De tekst grijpt me wel aan. Een mooie aanwinst voor mijn ipod!

 

Zo, wat vind jij het beste nummer?

Geef een reactie

