Life update!

memegenerator.net

Afgelopen dagen is er weer veel gebeurt en vandaag ben ik ook nog eens jarig! Dus heb ik jullie wel wat te vertellen! Lezen jullie even mee?

Gisteren en eergisteren had ik erg zware examens. Het klinkt heel dramatisch om te zeggen dat het de zwaarste examen uit mijn leven waren, maar ik denk eigenlijk wel dat het zo is. Ik moest 2300 pagina’s met alle geneesmiddelen studeren. Ook medicatie die al lang niet meer gebruikt wordt omdat ze te veel nadelen heeft en vervangen is door betere middelen.

Dus dat was me wel een examen om U tegen te zeggen. Maar belangrijker: ik denk dat ik het echt goed gedaan heb! Hier komt de toekomstige apothekeres! Woehoe!

autismwonderland.com

Daarnaast is het vandaag mijn verjaardag. Ideaal om te ontspannen na die 2 weken studeren! Heerlijk! Ik ben vanmorgend lekker gaan hardlopen, dat had ik zo hard gemist tijdens het studeren, en daarna heb ik mijn jurkje af kunnen naaien. De ideale dag dus! Straks komt er nog familie voor mijn verjaardag langs en vanavond eten we gezellig samen.

Eén van de volgende dagen post ik ook wel wat ik kreeg als cadeaus voor mijn verjaardag!

Geef een reactie

