Crea: Memory jar

Oké, misschien niet een ‘jar’, maar wel een potje waar ik leuke herinneringen aan het jaar 2014 in bijhoudt. En ik heb het wat opgeleukt met washi tape. Lekker vrolijk met die kleurtjes! Kijk je even mee?

Elke week denk ik eens na over leuke gebeurtenissen die week. Dat kan zijn van een leuk moment met vrienden, familie of mijn vriend tot geslaagd op een belangrijke test of een mooi rokje genaaid te hebben. Ik schrijf dat moment op op een klein strookje gekleurd papier en schrijf ook de datum erbij. Ondertussen heb ik een mooie mengeling tussen groen, blauw en roze papiertjes!

De tapes die ik gebruikt heb zijn van Hema en van wibra. Ik koos voor de blauwe tapes uit mijn bonte verzameling om het wat fris te houden. Het is zo leuk geworden, ik ben er heel blij mee!

Een tijdje geleden gingen er papiertjes vliegen omdat het potje open voor mijn raam stond en er een windje was opgestoken. Echt heel jammer! Wat ik me nog herinnerde heb ik opnieuw opgeschreven, maar een deel ben ik dus onherroepelijk kwijt.. Stom van me.

Hierboven zie je de washi’s gebruikt op het deksel. Het potje is trouwens van snoepjes uit de Lidl. Gemakkelijk want het potje is dus ook hersluitbaar.

En dit zijn de tapejes op de onderkant. Vooral die bovenste vind ik zo mooi!

Na de examens hoop ik papiertjes te kunnen toevoegen met daarop “geslaagd voor examens!”

 

2 thoughts on “Crea: Memory jar

  1. Hey! Wat een leuk ideetje, misschien doe ik er ook wel wat mee! Ik vind de bovenste tape van de laatste foto erg mooi, waar haal je die (als je je het nog kan herinneren)? 😀 Groetjes!!

Geef een reactie

