Shoplog: Action

Het was alweer een hele tijd geleden dat ik er nog eens langs ben geweest. Hoog tijd voor een nieuw bezoekje aan de Action dus! Benieuwd naar wat ik kocht?

Allereerst; een leuk stickervel met enkel positieve boodschappen! Heel handig, want ik plak telkens een stickertje als ik weer gesport heb. Dus heb ik niets aan die negatieve stickers op zo’n stickervel.

Ik heb echt een zwak voor notitieboekjes. En zeker als ze van action komen! Goedkoop en toch leuke designs. Het linkerboekje heb ik meteen al gedoopt tot mijn naai-aantekeningenboekje. Ik schrijf er alle ideetjes in op om te naaien zoals stofkeuze en welk patroon. Zo kan ik ook afstrepen als ik wat gemaakt heb!

Zoals je hierbove kan zien, ben ik er al meteen in begonnen! De colette Rooibos staat als eerste op de planning. Ik streep door als ik het patroon in handen heb en als ik de juiste stof ervoor heb aangekocht. Een beetje zoals mijn naai-bucketlist hier op mijn blog dus.

Daarnaast kocht ik nog een zak pepermuntjes voor bij het studeren en een rol zelfklevend papier. Gewoon altijd handig!

Zo, heb ik dus weer wat leuke aankoopjes gedaan. 🙂

Geef een reactie

