# Examens

Tijdens de examens wordt alles interessanter dan studeren. Jep ALLES! Dus begin ik spontaan foto’s te trekken van mijn hoogte-én dieptepunten op een dagje vol studeren. Zo lijkt het tenminste alsof je toch nog wat anders gedaan hebt dan de hele tijd gestudeerd te hebben.

Oh ja, hierboven zie je mijn cursus voor het vak farmacotherapie. En dat was nog niet volledig, ik was 2 deeltjes vergeten. Jep, ALLE geneesmiddelen die er bestaan en een deel medicatie die niet meer verkocht mag worden omdat ze te veel bijwerkingen hebben. Dat zou nu allemaal in mijn kopke moeten zitten…

Aha, hoogtepunt van de week! De reclamefolders! Fijn om je te verheugen op het leven na de examens: shoppeuuuuuh! Die drinkfles van Blokker hierboven ziet er me wel iets handigs uit.

Mijn allereerste zelfgenaaide rokje aandoen tijdens het studeren, dan ben ik de hele dag vrolijk door de print! Het zijn aarbeitjes met bloemetjes. Overigens ontdek ik nu wel wat fouten in mijn naaiwerk van toen, maar eigenlijk is dat goed nieuws want dat wil zeggen dat ik erop vooruit ga!

Plots wilde mijn tablet een update beginnen en kwam dit gekke ventje op mijn scherm. Die update heeft trouwens wel ergerlijk lang geduurd en ik vind het geen verbetering!

Mijn favoriete parfum dragen, gewoon omdat het kan! Hij is toch niet zo duur, dus moet ik me niet te hard inhouden. En als ik hem op mijn polsen spray, geniet ik er af en toe eens van tijdens het studeren!

 

Ja, het leven wordt plots erg simpel tijdens het studeren. Je brein kan gewoon niets groots meer aan. Erg hé?

Geef een reactie

