Cadeaus #1

creabeacards.com

Ondertussen is het al een weekje geleden dat ik jarig was, dus tijd voor een overzichtje van de cadeaus die ik kreeg! Overigens heb ik nog steeds niet alle cadeaus gekregen, omdat het examens zijn en ik dus mijn verre familie nog niet te zien heb gekregen. Kijk je even mee?

Allereerst kreeg ik van mijn vriend ‘studeersnoep’. “NEEEEEE, ik moet afvallen!” was mijn eerste gedacht.. Ik kom namelijk altijd bij van de examens. Maar ja, het is zo lief van hem bedoeld. Ik kreeg onder andere: Maria koekjes, zwarte chocolade, chocolade op stokje om chocolademelk te maken en nog koekjes met chocolade. Is het duidelijk waar ik ge op ben?
Daarnaast kreeg ik nog een fles zoete witte wijn, dat drinken we allebei graag. En nog een lekkere fles Baileys! En zeker dat laatste is altijd welkom!

Dan kreeg ik nog een bon van C&A en een lokale hobbywinkel. Bij C&A kocht ik dit leuke jeansbloesje en echt zilveren oorbellen met muzieknootjes. Die kocht ik speciaal voor mijn 2de oorbelgaatje in mijn rechteroor, want die mag ik nu beginnen te vervangen door andere oorbellen!

 

Voor deze leuke jeansblouse betaalde ik maar 15euro. Je had keuze uit meerdere modellen en kleuren, maar deze vond ik erg leuk omdat de schouders wat lichter ‘afgewassen’ zijn. Ik ga hem gebruiken als ‘truitje’ over een shirtje of jurkje, om niet steeds een cardigan te dragen!

Leuk hé? Ik vind niet vaak zulke leuke oorbellen in echt zilver. Deze waren €8,99 geloof ik.

Ik ben er heel blij mee! Ook al kan de muzieknoot niet echt recht hangen, want dan steekt hij nogal uit. Het gaatje zit namelijk nogal dicht tegen de rand van mijn oorlel.

Ook bij de Zeeman moest ik even binnenspringen en ik kocht er dit leuke doosje! Nu bewaar ik er al mijn biaislinten in om te naaien, dat is toch wel een stuk opgeruimder! En het is een enorm schattig doosje (1,49€)

Als je mij een beetje kent, dan weet je dat ik gek ben op langere kettingen die tot mijn taille komen. Liefst in het goud. Dus kan ik deze aan mijn collectie toevoegen! (1,99euro, zeeman)
Niet echt verjaardagscadeau’s, maar ik kocht ze met het geld dat ik kreeg van mijn verjaardag, dus valt het toch wel onder deze categorie vind ik!

Met de bon van de plaatselijke hobbywinkel kocht ik al een paar veiligheidsoogjes voor een volgend gehaakt knuffeldiertje!

Dan koos ik ook nog een naald om kabels te kunnen breien. Ik wil me hier wel eens aan wagen, want ik denk dat ik goed genoeg kan breien. Ik vrees alleen dat het veel werk zal zijn en dat ik mijn interesse snel zal kwijt zijn…

Zo, dat was deel I al! Maar dat was lang niet alles dat ik kreeg, ik post één van de volgende dagen nog de rest!

2 thoughts on “Cadeaus #1

Geef een reactie

