TAG: jij over 5 jaar

thomasgeeraerts.com

Ik las deze tag op jetteschröder.com en ik wil hem ook graag eens invullen. Altijd leuk om je toekomst zelf proberen te voorspellen op basis van wat je nu weet en denkt. Kijk je even mee naar hoe ik denk dat mijn leven eruit zal zien over 5 jaar?

 

1. Waar woon je?
Ik hoop dan samen te wonen met mijn vriend! Over een jaartje studeer ik namelijk af en dan kunnen de centjes binnenstromen hé. En dan kunnen we gaan sparen voor een appartementje of een huisje. Als ik mag kiezen, doe dan maar meteen een huisje van ons twee, want ik heb graag veel ruimte.

2. Single of samen?
Zowiezo samen. Ik kan me niet inbeelden dat mijn vriend en ik nog zonder elkaar kunnen of er moet echt iets ergs gebeuren. Na 4 jaar samen kan ik zeggen dat we toch nog verliefd zijn op elkaar! En ik zou absoluut terug voor hem kiezen na deze 4 jaar!

3. Wat heb je geleerd?
Hopelijk heb ik dan genoeg geleerd om zelfstandig mijn huishouden draaiende te houden en goed mee te draaien in de apotheek. Maar dat zal wel het geval zijn! Verder zal er tegen dan wel wat levenswijsheid bijgekomen zijn zeker?

4. Hoe zie je eruit?
Goh, misschien zou ik mijn haar ietsje donkerder kleuren, maar verder zou ik niet veel veranderen denk ik. Wel hoop ik tegen dan serieus wat zelfgenaaide/gehaakte kleding te hebben liggen, zodat ik lekker uniek ben!

5. Wat voor werk/studie doe je?
Over 5 jaar hoop ik een vaste full time job te hebben in een apotheek dicht bij huis zodat ik ’s middags naar huis kan om een wasje in te steken of wat te strijken. En als apotheker moet je up-to-date blijven, dus zullen er wel wat bijscholingscursussen gevolgd worden! En wie weet nog een avondcursus naaien? Wie weet!

Zo, wel gek om even over je toekomstige leven na te denken! Wil je deze tag ook invullen? Verwijs dan even naar jetteschröder op je blog. 😉

Geef een reactie

