Hippe agenda

Het schooljaar is weer bijna ten einde, dus tijd voor een nieuwe agenda! En natuurlijk kunnen we niet over straat lopen met een saai, standaard model dat iedereen heeft hé. Dus haalde ik mijn washi tapes boven!

Dus op de 2 bovenstaande foto’s kan je zien hoe de agenda eruit zag voor ik hem onder handen nam. Het flashy roze kleurtje koos ik omdat de kleur van de rekker lekker vrolijk is en die ga je natuurlijk blijven zien. Verder is het eigenlijk een heel klein model, handig voor in de handtas! En ik heb graag een weekoverzicht in plaats van telkens maar 2 dagen te zien als je het boekje open slaagt.

En zo ziet hij er nu uit! Lekker vrolijke washi tapes wisselen elkaar af op de voorkant en de felroze rekker past er helemaal bij!

Ik moet zeggen dat ik de washi’s die vorig jaar op mijn agenda hingen, herbruikt heb. Ik werd ze nooit beu, ik was er stiekem nog altijd wat verliefd op! Ik kon niet geloven dat er al een jaar voorbij was. Zeker die gele met vogeltjes en die groene met bosdiertjes hebben mijn hart gestolen..

Wat zijn ze mooi…
Na de tapes geplakt te hebben, maake ik het geheel af door er nog plastic folie overheen te plakken. Zo is ie ook ieens beschermd tegen vocht.

Binnenin had ik niet veel plaats om op te leuken, dus besloot ik enkel rechts bovenaan een washi tape te plakken op elk weekoverzicht. Verder zal er nog veel in geschreven worden en ik plak telkens een sticker als ik gesport heb, dus dat komt nog wel vol te staan! Verder plakte ik ook washi tape op de dag van mijn verjaardag en die van mijn vriend.

52 washi tapes (één voor elke week) dat verdikt natuurlijk die agenda wel wat op de hoeken!

De achterkant liet ik voor wat het was, die vond ik wel leuk zo in het felroze. De agenda kostte me trouwens maar 2,25 euro en komt van bij Hema.

Ik ben er in ieder geval heel blij mee!

One thought on “Hippe agenda

Geef een reactie

