Shoplog Zara Tex

Eigenlijk had ik wel genoeg stof om een tijdje verder te kunnen. Mijn portemonnee was al danig geplunderd.. Maar toen mijn naaivriendin toch nog wat (goedkope) stofjes nodig had om een proefmodelletjes ineen te steken, ging ik toch maar mee een kijkje nemen. Nieuwschierig als ik was…

Al bij al was het nog niet zo slecht voor mijn portemonnee. Het was tenslotte een budget winkeltje! Zara Tex is gelegen in hartje Berchem, in de winkelstraat. De stofjes zijn veelal voor 2,5 tot 4 euro per meter te krijgen. Daar kan je dus niet voor sukkelen!

Dit schattige katoentje met paraplu’s kostte me 3 euro per meter. Ik weet nog niet goed waarvoor ik het ga gebruiken. Ik ging dan ook niet met een bepaald doel naar de stoffenwinkel hé! Ik heb er een metertje van genomen en denk eraan om misschien een simpele pyjamabroek van te maken of anders misschien een blouse.

Lief hé?

Daarnaast nam ik ook nog een meter van een standaard rood katoentje en een standaard zwarte katoen. Gewoon, handig om in huis te hebben lijkt me. En voor 3 euro per meter kon ik het weeral niet laten liggen…

Deze mooie blauwe katoen met witte bloemetjes heeft mijn hart gestolen.. Ik weet niet of de kleur me wel zo mooi zal staan, maar het was absoluut te schattig om te laten liggen! Voor 2,5euro per meter nam ik 1,5meter mee. Genoeg voor een jurk met smalle rok. Misschien de colette Rooibos? Maar dat weet ik nog niet zeker…

Wat een mooi stofje! En voor zo’n mooi prijsje.. 

Geluk bij een ongeluk, denk ik dan. Hopelijk vind mijn portemonnéé dat ook…

Geef een reactie

