Gewonnen!

Ik doe wel vaker mee aan give-aways en dit keer had ik weer prijs! En maar liefst 2 keer! En ik moet zeggen dat ik er héél blij mee ben. Kijken jullie meer naar wat ik gewonnen heb?

Als eerste won ik bij Miss Sentinelli de Lente winactie nr 6! Dat is een heel leuke actie waarbij je elke week een nieuwe lente-actie kon winnen. Ik was dan ook aangenaam verrast toen ik mijn naam zag verschijnen als winnaar op haar blog!

En wat zat er allemaal in dat pakketje?
– Elle magazine juni 2014 (inclusief L’Oreal Paris Elvive sample)
– Goldwell Magic Finish Brilliance Hairspray
– Bakje met veel nepnagels inclusief nagellijm
– L’Oreal Paris SkinPerfection sample
– Clinique Overnight Mask sample

De Elle magazine lees ik wel graag, dus daar ga ik straks meteen mee beginnen! De samples wil ik zeker ook eens proberen. Nepnagels heb ik nog nooit gehad, maar ik moet dringens stoppen met nagelbijten, dus misschien is dit wel een hulpje? Ik ga ze zeker eens uitproberen!

Dus hierbij, nogmaals bedankt aan Miss Sentinelli!

Daarnaast won ik bij de grootse Give Away van Toertjes&Pateekes ook nog een pakketje stof met ritsen! De stofjes zijn wondermooi en de ritsen passen er mooi bij, dus dat is al in orde! Er zat ook een leuk, lief  kaartje bij van haar.

Het zijn dus 3 leuke stofjes met rode en lichtblauwe accenten van 1 meter lang telkens. Ik ben echt verliefd op de tekening van de stof…  De ritsen zijn 30cm lang, een aangename lengte en handig voor allerlei ideetjes.


Wat ik ervan ga maken? Nog niet meteen een idee.. Ik heb al langer een nieuwe, zelfgenaaide handtas in gedachten en ik denk dat deze stofjes er wel bij zouden passen.

Deze stofjes zijn echt een mooie toevoeging aan mijn stash en ik was dan ook heel erg blij met deze winst! Binnenkort zal er zowiezo nog een maaksel verschijnen van deze stofjes!

Ik wil hierbij Deborah van Toertjes&Pateekes nogmaals bedanken!

 

Wat is het toch leuk om stiekem iets onverwachts te winnen! En al helemaal als je leuke pakketjes wint zoals deze!!

Geef een reactie

