Shoplog: Wol

Mijn moeder wist me overlaatst te vertellen dat er bij onze Carrefour een gangetje was met allemaal spullen in afslag, waaronder heel wat bolletjes wol! Dus zijn we samen nog eens gaan kijken en kon ik mijn slag nog eens slaan voor goedkope standaard wol!

Het merendeel was wat specialere wol. Gekke kleurtjes, kleurovergangen of wisselend in dikte. Niet erg handig om beestjes van te haken en niet meteen mijn ‘ding’ voor een sjaal van te maken. Gelukkig lagen er ook enkele gewone kleurtjes bij voor een mooie prijs.

Van €1,90 naar €0,95 dus! De bolletjes zijn 50g zwaar en te breien met nr 4-6. Lekker standaard en budget! Een aanrader dus!

Geel en bruin zijn kleuren die vaak gebruikt worden als je diertjes haakt. Een gele giraf of een bruine aap maken en je bent alweer een bolletje armer! Het geel is eigenlijk net ietsje meer mosterdgeel, vind ik wel mooi.

En dan nam ik nog een bolletje grijs en blauw mee. Oeps, ik had al 2 bollen grijs liggen, maar hé dat geraakt wel weer op. Voor de blauwe wol heb ik geen specifiek doel, maar ik weet gewoon dat die wel eens gebruikt zal worden. Omdat ik veel haak en omdat ik het een hele mooie, volle kleur blauw vind.

Zo, hebben we weer even genoeg om er tegen aan te vliegen!

Geef een reactie

