Post!

Deze week kreeg ik weer 2 leuke pakketjes in de bus! De eerste had ik totaal niet verwacht en op nr 2 zat ik vol ongeduld te wachten! Benieuwd naar de inhoud van de enveloppes? Lees dan snel even mee!

Mijn adres heb ik maar even van het web gehouden, ik wil nou eenmaal niet plots gekke pakketjes gaan ontvangen of rare mensen voor mijn deur vinden, haha! Maar dus nu terug naar het pakketje.

Ik ontving namelijk mijn allereerste snail mail pakketje! Een meisje uit Breda had mijn adres gekregen via Tante Jannie’s Postkamer en had dit leuke pakketje voor me samengesteld. 

Het begon al heel mysterieus met ingepakte pakketjes.. Mijn nieuwsschierigheid was helemaal gewekt! En wat een mooi papiertje met vogeltjes zat errond.. Jammer genoeg kon ik dat niet recupereren! 

Op bovenstaande foto vind je de volledige inhoud van de enveloppe. Er zaten dus leuke zakjes met strikjes, knopen van allerlei kleuren en formaten en 2 innaailabels met ‘Made by Me’ en ‘ With Love’. Handig dus om later eens te gebruiken bij het naaien of knutselen! Er zat ook nog een blauw lint bij met een roze tekening op, 2 soorten plakbriefjes met hertjes en natuurlijk een brief. Ze was erg creatief met de brief; ze had ze namelijk op vlaggetjes geschreven en ze dan aan elkaar gehecht zodat je ze kon open draaien, heel leuk!

Ik was dus heel blij met haar snail mail en ik knutselde meteen een  hoop voor haar in mekaar en verzond dat nog dezelfde dag! Wat ik verzond naar haar post ik één van de komende dagen!

En dan, tam tam tam tam tam, een winnaarspost! Ik had namelijk op de blog Memadeland een patroontje gewonnen! Ik was heel blij met de winst, want ik had net gewonnen waar ik al een tijdje naar opzoek was: namelijk een patroon voor een hemdjurk! En wat het allemaal nog beter maakte is dat dit een lekker oud patroon is. Een beetje vintage dus, altijd fijn.

Aangezien het een ouder patroontje is, vind ik geen foto’s van andere mensen die het patroontje al eerder uittesten. Ik heb dus geen idee of het patroontje een beetje duidelijk is, de maten een beetje kloppen en wat het uiteindelijke resultaat gaat zijn! Die tekening op de voorkant geeft niet echt een realistisch resultaat hé..

Dus het zal een kwestie worden van uitproberen en hopen dat we het tot een goed einde kunnen brengen! En voila, we kunnen weer een patroontje afstrepen van de naaibucketlist!

En ze stak er nog een leuk briefje bij, zo lief!

Hop, mijn dag kon meteen niet meer stuk!

Geef een reactie

