Shoplog: Action

Nu ik wel degelijk aan het snailmailen ben, kan ik nog wel wat crea spulletjes gebruiken om leuke brieven te schrijven en dingetjes te knustselen. Liefst zo budget mogelijk natuurlijk! Ik kan me zo moeilijk inhouden als ik daar sta aan het rayon met budget washi tapes en leuke lintjes!

Maar wat heb ik een grote slag geslagen! Om de een of andere reden kon ik me minder goed inhouden dan andere keren. Dat werken in de apotheek doet misschien gekke dingen met me? Maar met stage verdien ik natuurlijk helemaal niets en ik heb mijn studentenjob moeten opgeven, dus momenteel heb ik geen inkomsten meer! Maar hé, Action is toch lekker budget!

Deze leuke stickers met hippie en met ‘briefpapier’ thema. Leuk om een enveloppe te personaliseren of om wat kleur te brengen op een brief. 12 stickers voor de prijs van 0,57 euro.

Deze leuke Mickey en Minnie Mouse stickers kon ik gewoon echt niet laten liggen. Er zitten er extra grote tussen, ze glanzen en ze zien er eigenlijk gewoonweg luxueus uit. Té chique om van Action te komen, haha. Deze ga ik zeker eens gebruiken voor een leuke gelegenheid! Deze waren 69 cent geloof ik.

Ik had enkel nog cadeaupapier van kerstmis liggen, schandalig hé? Tijd om wat vrolijk en meer neutraal cadeaupapier in te slaan om af en toe eens een geschenkje in te kunnen pakken of gewoon om leuk mee te kunnen knutselen! De 2 uitersten waren 50 op 300cm en kostten 0,55 euro. De middelste rol was 70 op 300cm en kostte 49 eurocent.

Ondertussen heb ik al een stapeltje agendastickers en sticky notes liggen. Maar ze zijn zo leuk om te gebruiken met snailmail en dan gaan ze er snel door! Natuurlijk mocht er geen washi tape ontbreken bij mijn aankoop, haha!

De washitapes rechtsboven waren 0,79 euro en de 2 rolletjes onderaan 0,69 euro. De agendastickers (links op de foto) kostte 0,35 en voor de sticky notes betaalde ik 0,49 euro geloof ik.

Ook nog een 3D boekje, een post setje (met zegels, papier en stickers) en een patronen karton-setje werd toegevoegd aan mijn winkelkarretje. Nog nooit eerder maakte ik 3D figuren, maar ik wil het wel eens graag proberen! Met de patronen karton set ga ik waarschijnlijk met ponsjes figuurtjes uitdrukken.

De post set kostte 0,59 euro, het boek met 3D figuren 0,79 euro en het kartonsetje 1,39 euro.

Als laatste kocht ik nog 2 setjes met 10 kartonnen plaatjes met touwtjes, een pakje fineliners en een pakje met verschillende linten. De fineliners zocht ik al langer om leuk om fijne, scherpe tekeningen te maken!

De kartonnen hang tags kostten 0,35 euro per pakje, de fineliners waren 0,79 euro en voor de linten betaalde ik 59 cent.

En dan kocht ik nog een leuk opbergblik om al deze spulletjes een beetje netjes te kunnen bewaren! (1,39 euro)

Voor de volledige prijs van 12,27euro kon ik deze hele grote zak gevuld met leuke creaspulletjes meenemen naar huis! Wat ben ik weer blij met mijn onverantwoorde uitgaven, haha!

Jammer genoeg was het verhaal bij de post net iets minder leuk voor mijn portemonnéé. Ik moest namelijk postzegels kopen voor binnenland (belgië) en buitenland (nederland). Daar kwamen nog eens een paar enveloppe met bubbeltjesplastic bij en toen was ik al snel 15 euro kwijt.. Bij action gaan shoppen was toch fijner hoor.. Maar als troost kreeg ik dan toch nog mooie stickers van kuifje. 🙂

One thought on “Shoplog: Action

Geef een reactie

