Abisko day 1

Me and my boyfriend went to Sweden because of his thesis. He had to do some research here and I had the opportunity to go with him as field assistent! And I have to say it is really beautiful here, at the national parc of Abisko!

Mijn vriend en ik waren op reis in Zweden omdat hij hier data moest collecteren voor zijn thesis. Hij had hier een mand geleden een onderzoek uitgezet en moest nu daarvoor terugkomen. En ik had de mogelijkheid om mee te gaan als field assistent! Wat fantastisch hé! En ik moet zeggen dat het hier absoluut erg mooi is in het nationaal park van Abisko!

So I will be posting my pictures of that beautifull place on this site for a few days! It will take a few posts, haha!

Dus zal ik in de volgende posts mijn foto’s laten zien! En het zullen dus wel een paar posts worden vrees ik, haha!

 

Copyright by me! Do not copy or do not use without asking me!

Niet kopiëren of gebruiken zonder mij te vragen!

One thought on “Abisko day 1

Geef een reactie

