New in: patterns!

Ik heb een vriendin met wie ik wel eens patronen uitwissel of samen aankoop. Nu had ik haar al een lange tijd niet gezien en hadden we nog eens afgesproken. Benieuwd naar de buit?

I have a friend that sews too. We buy some patterns together and split the costs and sometimes we take a look in each others patterns! Do you want to know which patterns I picked?

 

Met mijn vaste naaivriendin wissel ik wel eens patronen of naaimagazines uit. Zo geraak ik af en toe wel eens aan een (gratis patroon) of delen we de kosten, heel handig voor het budget zoals een student als ik! Zo ging het ook keer. Zij kreeg van mij gratis de burda 7494 om over te tekenen (had ik gekregen voor mijn verjaardag). Samen hadden we ook de Sewaholic Cambie gekocht en ze ging eens neuzen in mijn nieuwe burda van augustus 2014. In ruil mocht ik eens een kijkje nemen in haar La maison Victor en haar Singernaaiboek. Daaruit koos ik deze mooie patroontjes (gratis dus):

Buying patterns together or trading them is a good thing for a budget student like me. This time I gave her the burda 7494 (my birtday present) and we bought the Sewaholic Cambie together. I gave her the burda of august 2014 to look for something nice. In exchange she gave me the the summer edition of the magazine La Maison Victor and I took a look in the Singer sewing book. So this was my pick (for free!):

 

June dress – La maison Victor

Ik zocht al een tijdje naar een basic jurkje dat ook nog een beetje chique stond. Dus nu: missie geslaagd! Stiekem heb ik ook al stof gekocht, die laat ik wel eens zien in één van de volgende blogposts!

I was looking for something like the june dress (really basic, but still chic) for a long time. So finally mission acomplished! I already got fabric too, I’ll show it in a  post one of these days!

Rok met stolplooi en paspellint uit het grote naaiboek

Ik had dit rokje al een tijdje geleten gespot op een blog en was benieuwd naar de herkomst van dit patroon. Gevonden dus!

I love that retro looking skirt, I was looking for that pattern for some time!

Marlon Shirt – La Maison Victor

Vriendlief had al een keer om een T-shirt en een hemd gevraagd. Mannenpatronen vinden is niet zo heel erg simpel, heb ik nu ontdekt. Hopelijk is hij tevreden hiermee!

Zo, ik ben blij met deze (gratis) aanvulling van mijn hoop!

I’m very happy with this new (free) patterns for my stash!

My boyfriend asked for a shirt, so now I got a pattern! Finding patterns for men wasn’t too easy I noticed. I hope he’ll be happy with this one!

Geef een reactie

