Things to do in life before I die

dreamsinwriting.com

De dagen in het dagelijkse leven vliegen zo snel voorbij. Op die momenten realiseer je je dat het leven eigenlijk toch wel kort is. Tijd dus om een bucket list op te stellen van dingen die ik nog wil zien/ meemaken voor het licht uitgaat. Hopelijk kan ik op het einde van mijn leven met een tevreden blik vaststellen dat het me toch aardig gelukt is!

Life is too short to get it passed by. Days fly by and there are so many things I want to experience in this life. So I made my own bucket list and I hope I get the chance to complete it before I actually die!

lakearrowhead.com

 

Travelling  and adventure/ Reizen en avontuur
– Scandinavia/ Scandinavië
– South America/ Zuid Amerika
– Scotland/ Schotland
– Australia or New Zealand/ Australië of Nieuw Zeeland
– Iceland/Ijsland
Rome
– Parijs
– Londen
– Egypt/ Egypte
– Cambodia
– Tibet
– Victoria Waterfalls / Victoria Watervallen
– Stonehenge
– Grand Canyon
– Yellow stone national parc
– Hardergrat trail Switserland

– do a big hiking in the mountains/ grote trektocht in de bergen
– See the aurora/ Noorderlicht zien
– travel by dog sled / in een hondenslee zitten
– paragliding
– experience weightlessness/ gewichtloosheid ervaren
– See whales / walvissen zien
– Swim with dolfins / zwemmen met dolfijnen
– Learn another language/ een nieuwe taal leren
– be in a helicopter/ met een helicopter vliegen
– be in a hot air balloon/ een tochtje met de heteluchtballon
– travel in a hippie bus / Reizen in een hippie bus

changinghabits.com.au

Being healthy/ Gezond
– 10 miles
– halve marathon lopen
– korte triatlon lopen
– color run meedoen
– eat vegetarian for one month/ 1 maand vegetarisch eten
– eat no sugar for one month / 1 maand suikervrij eten
– Blij zijn met mijn lichaam
– Danslessen nemen

Crea
– sew or crochet a blanket / een tweepersoonsdeken haken of quilten
– sew my own wedding dress perhaps? / Misschien mijn eigen trouwjurk naaien?
– Sew clothes for my children and husband / kleding naaien voor mijn kinderen en man
– Sell something I made / Iets verkopen dat ik maakte
– have a wardrobe filled woth selfmade clothes / Een kledingkast vol zelfgemaakte kleding

onefabday.com

Random
– participate in a retro party with full make up and dressed up / retro feestje meedoen inclusief make up en jurk
– Giving free hugs to strangers/ Gratis knuffels uitdelen aan vreemden
– do volunteering / Vrijwilligerswerk doen
– have a little tattoo/ een kleine tattoo laten zetten
– Being at the back of a limo / In een limousine meerijden
– have my hair really long / haar tot aan mijn navel hebben
– find 500 geocaches/ 500 geocaches vinden

Life/ leven
– marry the love of my life / met de liefde van mijn leven trouwen
– be a mother (maybe twice?)/ Moeder worden (misschien 2x?)
– my own house / een eigen huisje
– have a good relationship with my family / Een goede band behouden met de familie
– earn my diploma / Mijn diploma krijgen

 

So yeah, this is a quite long list of things I still want to do. But life is something beautiful and there are so many splendid things to do and to experience! So I had to pick some of them because it’s impossible to experience them all off course.. Too bad…

Jep, dat is best een lange lijst! Maar er zijn dan ook zooooo veel leuke dingen te zien en te doen op deze wereld. Natuurlijk moest ik er nu al enkele uit selecteren, want het is nu eenmaal onmogelijk om alles mee te maken heeft wat de wereld te bieden heeft, jammer genoeg natuurlijk…

Geef een reactie

