Started knitting a sweater

I’ve allways wanted to try knitting a sweater. But I’ve been holding back because it’s a big project and it will need a lot of time! But finally I’ve found the courage to start. I have to say I’m very curious about the ending date of this project, probably somewhere in 2017 or so.

So I picked a bit of grey whool and a bit of mustard colour. I love the combination! I will try to knit a cheffron pattern, but we’ll see how that will work out, haha!

Een trui breien stond al lang op het verlanglijstje, maar het zal een project van een lange adem zijn en dat heeft me eigenlijk altijd tegengehouden om eraan te beginnen. Maar ik ben dan toch overstag gegaan en ik ga het eens proberen. Lukt het niet, dan trek ik het terug af en dan brei ik er wel eens een sjaal van ofzo, haha! Ik moet zeggen dat ik heel benieuwd ben wanneer ik deze trui ga kunnen dragen. Waarschijnlijk zal dat naar 2017 ofzo neigen!

Dus ik ging bij wibra enkele bolletjes grijze en mosterd kleurige wol halen in de standaard breedte 4-5. Hopelijk is dat niet te dik voor een trui… I ben trouwens gek op de combinatie van grijs met mosterdkleur! Ik ga proberen een cheffron patroon te breien, maar we zullen eerst maar afwachten of me dat gaat lukken, haha!

Geef een reactie

