Snailmail!

I needed some creative thing to do! Something that’s wouldn’t consume too much of my rare spare time, because of my internship and still learning for school at the weekends. It needed to be short and it needed to be a nice break from studying! So I decided to ask a new adres to send some snailmail to! I asked a new adres at Tante Jannie’s postkamer and started making something for her!

I started with writing the long personal handwritten letter to my addressee. I picked a nice stationary with a cat. And told her about me and my crafts. I hope she liked this mail and I hope to get a letter back 🙂

Because I like owls, I added a drawing of a non realistic owl. I was doubting to keep it for myself actually, that’s how much I love my own drawing, haha! I added a joke about cows ans sheeps, a stationary of Diddl and a nice postal cart.

Afterwards I found some sample from Yves Rocher and added them too. She said she was really nuts about washi tapes, so I decorated the whole envelope with washi tapes, haha! I made her a bracelet and added it too.

So that’s it! Hopefully she enjoyed my snailmail and she writes one back to me!

Ik had nog eens een creatieve uitspatting nodig. Eentje die niet te veel tijd zou opslorpen, nu met mijn drukke stage en nog studeren in het weekend. Ik had iets nodig wat kort zou duren én een leuke pauze zou zijn tussen het studeren door. Dus kwam ik aan bij nog eens een snailmail maken en opsturen! Dus ik vroeg nog eens een adres aan bij Tante Jannie’s postkamer en ging aan de slag!

Ik begon als eerst met het schrijven van de handgeschreven brief naar mijn geadresseerde. I haalde mijn oude briefpapier boven met een leuk katje op. In de brief vertelde ik haar een beetje over mezelf en over alle creatieve hobby’s die ik heb. Nu hopen dat ze het leuk vindt en dat ze me terugschrijft!

Ik voegde een tekening van een niet realistische uil toe. Eigenlijk was ik aan het twijfelen om de uil zelf te houden omdat ik hem zo leuk vindt! Dan voegde ik nog een blaadje Diddl briefpapier toe, een leuk postkaartje en een mopje over een koe en een schaap.

Ik had nog wat staaltjes van Yves Rocher over en voegde ze toe. Ze vertelde dat ze gek was op washi tapes, dus heb ik de hele enveloppe ermee gedecoreerd, haha! Verder maakte ik nog een armbandje van macramé en voegde dat ook toe naast nog een paar sticky notes met daarop ‘handmade’

Nu alleen nog hopen dat ze het leuk vond en terugschrijft!

Geef een reactie

