Shoplog: Action

I needed some shopping, urgently! Some creative things to make my day! It’s just nice to buy them and to have them in your closet at home!

Ik had dringend nood aan shoppen! Gewoon wat creatieve dingen inslaan die ik niet echt nodig heb, maar die gewoon leuk zijn om te kopen en fijn zijn om in de kast te hebben liggen.

A nice ribbon with french for ‘Have a nice day’. I don’t know what I will create with it, but I defenitely like it!

Een leuk lint met de franse tekst voor ‘Fijne dag’. Ik weet nog niet wat ik ermee ga maken, maar ik vind dit heel leuk!

This was on my list for a very long time! Six crochet hooks in different sizes and nice colours. This will come in very handy!

Dit stond al heel lange tijd op mijn verlanglijstje: 6 haaknaalden in verschillende diktes en leuke kleurtjes. Die gaan heel handig zijn in de toekomst!

It is so nice if you can say you made an item you are wearing yourself! So why not make a statement to sew this label in that item!?

Zo leuk als je kan zeggen dat je iets zelf genaaid/gehaakt hebt! En nog leuker om dit label in dat kledingstuk in te naaien!

Fun washi tapes, perfect for snail mailing because of the theme of shipping mail!

Leuke washi tapes, perfect om snail mails mee te versieren vanwege hun leuke post-thema!

I bought this same watch a long time ago. I am very happy with it, but my battery had gone low. And because the battery is more expensive than buying a new one, I just went to Action and bought a new one! I hate the bracelet that’s on this watch but I will replace it instantly!

Ik kocht ditzelfde horloge een hele tijd geleden. En ik was er erg blij mee, maar de batterij was plat. Tijd om een nieuwe horloge te kopen dus, want de batterij is duurder dan een nieuwe horloge, haha! Alleen het bandje dat aan de horloge hangt vind ik afschuwelijk, maar dat kan ik nog wel van de oude versie afhalen!

I’m so happy with my new buyings!

Wat ben ik blij met mijn nieuwe aankopen!

Geef een reactie

