Terugblik op 2014

events.learndoshare.net

Net voordat het jaar 2014 begon, stelde ik een paar ‘goede voornemens’ op, zoals zoveel mensen dat doen. Het waren geen onhaalbare doelen, maar ze zouden een teken zijn dat ik goed bezig ben! Je kan dat artikel hier terug herlezen.

Als eerste, de 10 miles heb ik uitgelopen! Iets trager dan gehoopt, maar toch nog een mooie tijd: 1 uur 35 minuten. In 2015 wil ik graag nog eens deelnemen! Het was een heel leuke ervaring, de sfeer was goed en het is zo leuk om achteraf te kunnen zeggen dat je het toch maar gedaan hebt! Een gedetailleerd verslag vind je hier terug.

nieuwsblad.be

Ook op schoolvlak gaat alles goed! Ondertussen zijn er bijna 5 maanden stage voorbij gevlogen. Dat is een teken dat mijn examens in juni allemaal goed waren, waardoor ik in juli al aan de stage kon beginnen! Natuurlijk zoek ik zelf nog een balans in dit ‘werkleven’ en komt mijn thesis me nog tegemoet in 2015.

Ook op naaivlak gaat het hier goed, dat zullen jullie al wel gemerkt hebben! Ondertussen heb ik al een hoop zelfgemaakte rokjes en jurkjes hangen in de kast en heb ik nog een hele stapel stofjes klaar voor nog meer jurkjes te maken! Misschien moet ik stilaan ook wel eens een blouse of een broek gaan naaien… Maar jurkjes zijn zo leuk om te maken! En ik ga er in 2015 lustig mee door!

menshealth.nl

Alleen dat nagelbijten is nog niet gestopt.. Het is afgenomen en het is minder zichtbaar. Maar bij een groot stressmoment bijt ik alles meteen weer open.. Niet fijn voor mezelf en vaak doe ik het onbewust, wat het net zo moeilijk maakt om ermee te stoppen. Wel erg om te beseffen dat ik dat nagelbijten al meer dan een paar jaar doe en dat ik er nog altijd niet mee kan stoppen…

 

Al bij al kan ik dus besluiten dat 2014 tot nu toe een mooi jaar was, waarin ik vooral erg gegroeid ben op vlak van naaien en vooruitgang in mijn studies. Nu dit jaar in schoonheid afsluiten en uitkijken naar wat 2015 ons brengt!

2 thoughts on “Terugblik op 2014

Geef een reactie

