Prym Julia

I wanted to give my colleagues at my internship a unique gift for christmas. So I made these little purses with the Julia bag pouche from Prym with my beautiful soft cactus fabrics. I didn’t need much fabric and it took me a lot of time to finish them! I think I can still do better, but it’s pretty tidy already.

Would you be happy with this gift?

Ik wilde mijn collega’s in mijn stage-apotheek een leuk, uniek en zelfgemaakt cadeautje geven. Dus koos ik ervoor om leuke buidelzakjes te maken. Ik koos voor de Julia tasdelen en had nog wat stukjes soft cactus-stof liggen. Het heeft me wel heel wat tijd gekost om ze af te maken, want het is zo’n prutswerkje! Ik denk dat ik het nog wel mooier kan afwerken, maar toch is het al best netjes, lijkt me.

Zou jij blij zijn met dit geschenkje?

Geef een reactie

