Doelen voor 2015

shrivishnu.nl

Aangezien 2014 een hectisch jaar is geweest, is het wel even tijd voor het rustiger aan te doen. Maar er gaan toch nog heel wat spannende dingen gebeuren in 2015, dat voel ik nu al!

 

School/werken

Binnenkort komt mijn stage-examen eraan en dat is echt een stevig examen.. Veel leerstof en veel details, dus dat wordt nog spannend! Daarna is het tijd om mijn thesis te beginnen en af te werken. Ik weet nog steeds niet wat mijn onderwerp wordt, dat is wel wat frustrerend. En dan … krijgen we ons diploma in handen! En wordt het tijd om een job te gaan zoeken, dat is pas echt spannend! Op dat vlak zal 2015 een stevig jaartje worden: voor het eerst op de arbeidsmarkt!
Misschien gaan we eind 2015 zelfs op zoek naar een eigen huisje!

Creatief

Ondertussen heb ik al heel wat zelfgemaakte jurken, dus tijd om me eens aan een broek te wagen of een jasje misschien? Daarnaast wil ik ook weer wat meer haken en breien… Maar daar moeten we dan tijd voor maken en dat is zo moeilijk hé…
Daarnaast wil ik mijn technieken van alle handwerken een niveau’tje hoger brengen!

Sporten/Gezond

Ik ben nu ondertussen toch al zo’n 2 jaar bezig met mijn conditie op peil te krijgen en dat is nu toch aardig onder controle! Nu misschien nog net iets gezonder eten, dat loopt namelijk nogal snel in de soep zodra ik het wat drukker heb! Toch iets om aan te sleutelen misschien!
Ik hoop ook een paar mooie en stevige wandelingen te kunnen maken in 2015. Kwestie van ons kleine Belgenlandje wat beter te leren kennen en dan vooral de goed verstopte mooie plekjes!

Lezen

Ik lees zo graag eens een goed boek. Ik kan er echt in verdwijnen en ontsnappen aan de grote, boze wereld. De dag vliegt dan wel heel snel vooruit en ik geniet dan misschien niet echt met volle teugen, maar een spannend boek kan me echt in z’n greep houden.. Ik lees wel echt graag specifieke genres en die zijn niet zo simpel te vinden, hopelijk kan ik nog een paar goede boeken toevoegen aan mijn lijst in dit mooie nieuwe jaar!

Geef een reactie

