Snailmail

I urtgently needed some creativity with paper! So I asked for a new address at Tante Jannie’s postkamer and took off. My addressee was named Ellen too, quite funny!

I wanted to use my new writing paper for quite some time! Too bad it has a lot of pink in it, but I like the design soo much. The address sticker, the enevelope and the paper all match each other.

She wrote she likes wolves, so I stamped a nice quote on paper. Too bad I hadn’t a cart or something with wolves to please her…

Het was nog eens tijd om me creatief uit te leven met papier! Dus ik vroeg snel een adres aan bij Tante Jannie’s postkamer en ik ging aan de slag. Toevallig heet mijn geadresseerde ook Ellen, best grappig!

Ik stond te trappelen om eindelijk mijn mooie nieuwe briefpapier van Action te gebruiken. Jammer genoeg met roze accenten, maar de tekeningen zijn zo leuk! Zo hoort de enveloppe, de adressticker en het papier in één pack.

Volgens haar beschrijving hield ze van wolven, dus maakte ik een leuke stempelquote met wolven. Verder had ik jammer genoeg geen leuke wolvenkaartjes of dergelijks om haar mee te plezieren…

She also wrote she liked long letters. So I headed of writing one by hand to tell her a bit about me and to ask her some questions to start conversating with her by letter.

Ze vertelde ook dat ze van lange brieven houdt. Dus ging ik snel aan de slag om een beetje over mezelf te vertellen en haar wat vragen te stellen zodat we hopelijk langere tijd naar elkaar zouden heen-en weer schrijven!

At last I added some post its, name tags and some magnets! Hope she’ll like it!

Daarbij voegde ik nog wat leuke post it stickers, naamkaartjes en magneetjes! Hopelijk vindt ze het leuk!

Geef een reactie

