Me forever fit

teskuh.nl

I started my second blog quite a while ago, but I didn’t have time to keep them both updated. But next 3 months I’ll be writing my scription and I’ll probably have enough time to do them both. Hope so though! I like to keep my creative things and my being fit activities seperatly, but that takes a lot of time! I hope it works out better this time!

Ik ben een hele tijd geleden gestart met mijn tweede blog meforeverfit.wordpress.com om er mijn sport en voedings-ingevingen te posten. Jammer genoeg kruipt er heel wat tijd in het onderhouden van 2 blogs tegelijkertijd. En ik ben niet snel tevreden… Maar ik zou ze het liefst gescheiden houden. Dus hop, doen we nog eens een tweede poging! Ik zal waarschijnlijk wel nog doorverwijzigen posten op haaksterretje wanneer er een nieuwe post is verschenen op meforeverfit!

Geef een reactie

