Thesis

eafatihah.blogspot.com

Omdat dit mijn laatste jaar is als student (farmacie aan de Universiteit Antwerpen), ben ik dit laatste semester bezig met mijn thesis. Een onderwerp kiezen is niet zo gemakkelijk. Je moet iets kiezen waar nog niet zoveel over geweten is, waar interesse in is, maar waar je wel weet welke kant je ermee uit wilt.

Als onderwerp had ik opgegeven iets met oudere mensen te willen doen. Nu moest ik natuurlijk nog een nauwer onderwerp zoeken, want ik kan niet in het wildeweg ‘iets’ beginnen te schrijven over ouderen hé. Na heel wat opzoekwerk kwam ik dan tenslotte op ‘voorkomen van vitamine D gebrek bij ouderen’. Een mooi onderwerp, waar wel wat over gezegd kan worden en wat me ook wel interesseert.

Allereerst ga ik beginnen met opzoeken wat juist de noden zijn bij ouderen en wat er vaak misloopt bij ouderen. Daarnaast ga ik nagaan hoeveel de ouderen zelf weten over vitamine D en wat ouderen er actief aan doen om geen tekort te krijgen.

Ik heb er in ieder geval zin in! Hopelijk verloopt het redelijk vlot en heb geen grote problemen bij het uitwerken van dit project!

 

Geef een reactie

