Mohjito taart/ mohjito pie!

I wanted to bake something special for my mother’s birthday; so I tried this Mohjito pie! It’s kind of heavy with mint, rum and cream. It wasn’t a difficult recipe, but it had to rest in the refrigerator for 3 hours.
And I think it was a once in a lifetime. Maybe I’ll make it again for some girly friends to combine it with a real mohjito to drink. But I am very happy I’ve tried it out!

Ik wilde iets speciaal maken voor de mijn moeder’s verjaardag: dus probeerde ik deze mohjito taart van Libelle eens uit. Het is best zwaar met veel munt, rum en room. Het was niet zo’n moeilijk receptje, maar het moest wel 3 uur rusten in de koelkast. Dus de boodschap is: begin er op tijd aan!

En ik denk dat het bij één keer zal blijven omdat het zo zwaar op de maag was en specifieke smaak was in de mond. Misschien dat ik het nog wel eens maak voor vriendinnen, maar dan gaan we het wel combineren met échte mohjito’s om op te drinken! Maar ik ben wel blij om het eens geprobeerd te hebben!

 

Geef een reactie

