Snailmail

Een tijdje geleden kreeg ik een eerste snailmail van … en al snel stuurde ik er eentje terug! Dan kon je hier al lezen. En dan was ik vorige week al helemaal verbaasd toen ik al een snailmail terug had van haar in de brievenbus! Zo snel! En het is weer zo’n leuke hoor.

Er zaten 2 leuke split pennen in die ik zeker eens ga gebruiken! Het gevouwen kaartje rechtsboven is ook een fijn geschenkje!

Er zat nog een heel leuke brief in en ik heb echt het gevoel dat we een gesprek voeren, echt fijn! De eerste keer ook dat ik tweemaal een brief kreeg van een snailmailer. Het kriebelde al snel en ik stuurde vlug een brief terug naar haar! Ik was trouwens geschrokken van het snelle aankomen van het kaartje na mijn eerdere antwoord naar haar!

 

 

Geef een reactie

