Action

Een tijdje geleden kon je lezen over het grote nieuw en het wordt dus tijd dat ik stilletjes aan denk aan mijn ‘uitzet’! Meubels krijgen we gelukkig nogal veel van familie, zeker van de grote familie van mijn vriend. Dat is echt superlief van hen! Maar ja, op naar de keukenspulletjes dus nu en de Action is echt de perfecte winkel om wat goedkoop startmateriaal te kopen. Zodra er iets stuk is, zullen we wel iets nieuws kopen dat wat degelijker is!

Allereerst: een zeef (€1,95), eisnijdertje (0,69), pottenlikker (€0,69) en een garde. Nodig voor keukenbezigheden! Zeker als ik mijn gezond eten een beetje wil doorzetten en zo mogelijk nog een tandje wil bijsteken van zodra we op ons eigen wonen!

A while ago I posted my big news and that means I have to gather some gear! Family had promised us a lot of (old) furniture, especially familiy of my boyfriend. That’s really sweet and we’re very thankful! But that still means we have to buy some kitchen tools and Action is the perfect store to buy them. It’s cheap material to start with and if something is broken, we just buy something better! 

I already bought: a seive, a spatula, an egg cutter and a mixer.

 

Dan volgde er nog een keukenschaar (€0,39), een klein snijplankje (€0,59), een kookwekkertje (magnetisch, €1,99) en pottenonderzetters (€1,65). Als er verschillende kleuren beschikbaar waren, koos ik maar voor het groen om het een beetje in dezelfde trend te houden. Groen lijkt me ook een leuke kleur in de keuken, haha!

Then: a pair of scissors for the kitchen, a cutting board, 3 coasters and akitchen clock. I opted for the colour green if there were different colours available. Just to have some kind of uniformity in the kitchen and green is a nice colour for kitchen devices, isnt ‘t? 

6 onderleggertje (€1,99) voor op tafel onder glazen te leggen en 6 superleuke uiltjes-glazen (2x €1,69). Ik werd er meteen verliefd op en ik moest ze mee naar huis nemen. Gelukkig vond vriendlief ze ook leuk, haha!

6 coasters for glasses on a table and 6 glasses with owls. I just fell instantly in love with these glasses! And I was glad my boyfriend liked them too, haha.

En nu is het officieel bevestigd: Er zijn te veel leuke (knutsel-)spullen bij Action. Ik kan ze nooit laten liggen. Ik nam nog een kilo geprint papier (€1,99) mee en leuke splitpennen (€0,79). Jaja, er zit er ééntje bij met een uiltje op!

What can I say? There are too much of fun gear to be creative at Action. I had to take them with me. I bought a kilo of printed paper and split pins. And yes, one of them has an owl!

Ons appartementje heeft een tuin, want het is op de gelijksvloer. Dus gaan mijn handen nu al jeuken om wat leuke kruiden te planten en misschien wat bloemen. Momenteel groeit er alleen maar gras en dat is toch wel saai hé!

Dus nam ik 2 bussen bloemzaden mee (2x €1,99), vriendlief had hierom gevraagd. En een doosje met 5 verschillende tuinkruiden (€0,79), 3 kleine groene potjes (3x €0,52) en een grote pot met leuke tekening van Parijs en bloemen(€0,79). Het zijn die kleine prijsjes die je doen kopen hé.. Marketting…

We have a garden at our appartment, because it’s at the ground floor. So my hands go tingling already to get some kitchen herbs and flowers in there! For the moment there is only grass growing… And that’s a bit dull, isn’t it?

 

Uiteindelijk was ik 25,17 euro kwijt met dit alles, valt best goed mee!

 

3 thoughts on “Action

    • Dank je!
      Ja, heel fijn om het zo te zien uitgroeien in het begin!
      En we gaan heel tevreden zijn als we eenmaal samen van elkaar kunnen genieten en van ons appartementje genieten!
      We kunnen niet wachten! 😉

Geef een reactie

