Enquête

Zoals ik al een tijdje geleden had gepost, doe ik mijn thesis over vitamine D bij 65 plussers. Hiervoor laat ik ook een enquête invullen om een beter beeld te krijgen over de gewoonten van ouderen die verband houden met vitamine D aanmaak en inname. Ik ben dus nog op zoek naar mensen die mijn enquête zouden willen invullen (en dus ook ouder zijn dan 65)!!

Jullie zouden me enorm helpen door de enquête te laten invullen door je ouders, of grootouders! De enige voorwaarde is dat je in België moet wonen, zelf je medicatie moet beheren en ouder dan 65 moet zijn om de enquête te mogen invullen. Alvast bedankt!

En hier vind je de link naar de online enquête:

https://uantwerpen.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_1S7smEFCetxpJml

Geef een reactie

