Snailmail

Het begon weer wat te kriebelen, dus vroeg ik snel om een nieuw adres bij Tante Jannie en ik ging aan de slag! Ik haalde mijn leukste knutsel-spulletjes boven en besefte dat zo goed als alles van Action komt, haha!

I wanted to do something creative so I asked for a new snail mail aderessee and I started making something for her! And I realised every piece of my gear is bought at Action’s, haha!

Ik schreef haar best een lange brief, waarin ik haar een beetje vertel over mezelf en haar vraag achter de dingen die ze doet in het dagelijkse leven. En ik voegde ook een paar naamkaartjes bij die ze nog kan gebruiken!

I wrote her a letter, telling a bit about myself and asking more about the things she does in daily life. I made a few name tags she can use.

 

Stempelen doe ik toch zo graag, dus ik stempelde deze diepzinnige quote voor haar op een blaadje papier. Ze kreeg er nog een gelukspoppetje bij en een leuk hangertje van een varkentje! Ook nog een paar leuke blanco plakbriefjes voegde ik toe. Hopelijk vindt ze het een beetje leuk!

I like stamping, so I stamped this quote about life for her! I gave her a little charm for luck from Turkey and a charm in the shape of a piglet, haha! I hope she liked it!

One thought on “Snailmail

Geef een reactie

